Kamenom iz šibenskog kamenoloma, koji se izvozi već dva mjeseca, nasipa se venecijanska laguna i tako štiti od plime, a vapnenačke gromade teške i do 15 tona služe kao potpora tamošnjim lukobranima.
Pretovar kamena bit će obavljen kasno noćas na području operativne obale u bivšoj Tvornici elektroda i ferolegura u šibenskom gradskom predjelu Crnica, na jedan od tri broda talijanske tvrtke Mantovani, kojima se kamen prevozi u Italiju. Riječ je o ukrajinskim brodovima, dužine 100 metara i nosivosti 3000 tona, koji su u najmu kod talijanskog brodara, a kakvih je u Europi svega dvadesetak.
Po Terlevićevim riječima, za obnovu Venecije potrebno je čak 12 milijuna tona kamena. Namjera rovinjske tvrtke je povećati izvoz , sa sadašnjih 12 tisuća na 20 tisuća tona tjedno, kako bi ugovorenih 2 milijuna tona izvezli za tri godine.
"Zbog toga ćemo tijekom ove godine poduzeće preseliti iz Rovinja u Šibenik, gdje smo već ostvarili dobru suradnju s ovdašnjim kooperantima, koji su u dosadašnjem poslu pokazali europsku poslovnost", kazao je vlasnik rovinjskog poduzeća.
Poduzeće "Tino" ima 12 zaposlenika, a po riječima tehničke direktorice Ane Zajc, "riječ je o dobro uigranoj ekipi koja obavlja izuzetno zahtjevan posao i zahvaljujući kojoj šibenski kamen danas spašava Veneciju".