FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PREDSTAVLJENA KNJIGA DR. FEDORA ROOCA "MARKETINŠKO UPRAVLJANJE"

Autor: ;BR;
i HGK - komore Zagreb, te, kao izdavače, Školske knjige, d.d. i CEMA - centra za istraživanje marketinga, danas je predstavljena knjiga prof. dr. Fedora Rocce "Marketinško upravljanje". Glavni direktor Školske knjige dr. Dragomir Mađerić je tom prigodom naglasio važnost ovog sveučilišnog udžbenika za studente Ekonomskih fakulteta u Hrvatskoj glede sticanja neophodnih znanja za razvijanje marketinga. Dr. Stjepan Bratko, jedan od recenzenata, istaknuo je vrijednost knjige za nove nastavne programe i procese na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu. Govoreći o sadržaju, Bratko je posebno naglasio segment povezivanja marketinga i informatike, jer, dodao je, bez marketing-informacijskog sustava nema dobrog marketinga. Autor je, po Bratkovom mišljenju, kvalitetno predstavio, između ostalog, i upravljanje marketinškim funkcijama, te marketing u posebnim područjima, kao što su trgovina, poljodjelstvo i kultura. O knjizi, autoru i njegovom radu govorili su još, u ime Komore Radenko Milošević, direktorica CEMA mr. Vlasta Kroflin-Fišer, recenzent Ljubomir Boban, predsjednik Upravnog odbora Badela 1862 Frane Matulić, urednica izdanja mr. Blaženka Vuk i autor. (Hina) br do 051631 MET dec 94 051631 MET dec 94

(Hina) br do

An unhandled error has occurred. Reload 🗙