i HGK - komore Zagreb, te, kao izdavače, Školske knjige, d.d. i CEMA -
centra za istraživanje marketinga, danas je predstavljena knjiga prof.
dr. Fedora Rocce "Marketinško upravljanje".
Glavni direktor Školske knjige dr. Dragomir Mađerić je tom prigodom
naglasio važnost ovog sveučilišnog udžbenika za studente Ekonomskih
fakulteta u Hrvatskoj glede sticanja neophodnih znanja za razvijanje
marketinga.
Dr. Stjepan Bratko, jedan od recenzenata, istaknuo je vrijednost knjige
za nove nastavne programe i procese na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu.
Govoreći o sadržaju, Bratko je posebno naglasio segment povezivanja
marketinga i informatike, jer, dodao je, bez marketing-informacijskog
sustava nema dobrog marketinga. Autor je, po Bratkovom mišljenju,
kvalitetno predstavio, između ostalog, i upravljanje marketinškim
funkcijama, te marketing u posebnim područjima, kao što su trgovina,
poljodjelstvo i kultura.
O knjizi, autoru i njegovom radu govorili su još, u ime Komore Radenko
Milošević, direktorica CEMA mr. Vlasta Kroflin-Fišer, recenzent Ljubomir
Boban, predsjednik Upravnog odbora Badela 1862 Frane Matulić, urednica
izdanja mr. Blaženka Vuk i autor.
(Hina) br do
051631 MET dec 94
051631 MET dec 94
(Hina) br do