ZAGREB, 10. studenoga (Hina) - Novi filmski satelitski program
kompanije FilmNet, koji za područje Hrvatske zastupa tvrtka
Multichoice, predstavljen je danas na konferenciji za novinstvo u
hotelu Intercontinental.
Ističući da je FilmNet prvi satelitski program osmišljen za tržište
središnje Europe, manager FilmNeta Jean-Louis Erneux kazao je kako na
tom području postoji veliki interes za programe plaćene televizije.
Predstavnik Multichoica za Hrvatsku i Sloveniju Adrian Schmotolocha
pojasnio je načine kupovanja programa plaćene televizije, a za to je
potreban dekoder i pretplatnička kartica.
FilmNet inače emitira 12 sati dnevno veliki broj filmova, nudi izbor
utakmica iz talijanskog i engleskog nogometnog prvenstva kao i
utakmice Coca Cola Kupa i dr. Za sada godišnja pretplata obuhvaća paket
od četiri programa (FilmNet, program otkrića, program country glazbe i
program za kupovanje).
Početkom sljedeće godine, rečeno je, filmski program FilmNet
kompanije bit će prevođen na češki, slovenski i mađarski jezik, a
postoji mogućnost da se tijekom godine filmski program titla i na
hrvatski jezik.
Tijekom konferencije za novinare nazočne je u direktnom uključenju iz
Stocholma posredstvom FilmNet programa, pozdravio i generalni direktor
FilmNeta Hans Klok.
(Hina) dk ds
101620 MET nov 94
101620 MET nov 94
(Hina) dk ds