PULA, 21. listopada (Hina) - "Marketing je rođen u Americi, no najbrže
i najtemeljitije su ga usvojili Japanci. Pravilnim pristupom
marketinškim metodama, japanski gospodarstvenici su uspjeli i
uspijevaju osvajati svjetsko tržište", kazao je na današnjem
predavanju u Gospodarskoj komori Istre Paolo Redivo, vodeći menadžer
talijanske tvrtke "Contop" iz Milana.
On je okupljenim istarskim komercijalistima i menadžerima govorio o
tajnama uspješnog marketinškog, a onda uopće gospodarsko-tržišnog
djelovanja. Bilo je riječi o tome da marketing nije samo umijeće
prodaje proizvoda, pronalazak tržišta i kupaca, već osebujni način
djelovanja s ciljem da se grupacije kupaca zadrže što dulje razdoblje.
U tom procesu, među ostalim, najbitnija je kvaliteta proizvoda po već
utemeljenim svjetskim načelima i certifikatima ISO 9000.
(Hina) bbm dd
211806 MET oct 94
211806 MET oct 94
(Hina) bbm dd