FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SERVIS POSEBNIH NASLOVA NJEMAČKA-ZABAVA

Autor: ;TM;
Nadnaslov:Industrija zabave: Unatoč gospodarskoj krizi, njemački zabavni parkovi uspješno posluju Naslov: Nijemci vole zabavne parkove Podnaslov:Iako gospodarska kriza pogađa druge sektore industrije zabave, njemački zabavni parkovi ponose se svojom uspješnošću, a najslavniji među njima je Phantasialand, koji drži drugo mjesto u Europi, iza EuroDisneya. No, ne spavajući na lovorikama, čelni ljudi novim atrakcijama privlače publiku, dok se među novim projektima u području zabave ističe kino-zabavni park što ga osniva kompanija Warner Brothers. Piše: Jean-Louis PREVOST, AFP BONN - S 21 milijuna posjetitelja prošle godine i brutto prometom od 800 milijuna njemačkih maraka njemački zabavni parkovi ponose se neobičnom uspješnošću unatoč gospodarske krize koja pogađa druge sektore industrije zabave. Najslavniji među njima, Phantasialand u Bruehlu, blizu Koelna (zapad), otvoren prije 28 godina, uložio je ove godine 30 milijuna maraka u novu atrakciju, simulator leta nazvan Galaxy, koji tijekom četiri minute vodi posjetitelja u istraživanje svemira, uz pomoć niza specijalnih efekata. Proizvod američkih poduzeća Landmark Entertainment Group i Dream Quest Images, koji su dobili dva Oscara u Hollywoodu za specijalne efekte (The Abyss i Total Recall), ta atrakcija otvorena prije dva mjeseca ima takav uspjeh da joj se posjetitelji vraćaju po tri-četiri puta na dan. A od početka sezone, brutto promet parka se povećao za 4,6 posto prema istom razdoblju prošle godine. Direktor Phantasialanda, Gottlieb Loeffelhardt, smatra da je ta investicija bila potrebna. "S tim iznosom, mogli smo sagraditi tri velika objekta, ali ova nova atrakcija potrebna je za borbu na sve skučenijem tržištu", rekao je on. Godine 1996. trebaju se otvoriti tri nova parka samo u području Rajne. Prije dvije godine EuroDisney u Parizu zbacio je Phantasialand s mjesta prvog europskog zabavnog parka na drugo. No suprotno od Eurodisneya, koji je prošle godine izgubio 5,3 milijarde francuskih franaka (930 milijuna dolara), zabavni parkovi u Njemačkoj ostvaruju dobit. "Upućeni smo na široke slojeve publike i obiteljsku klijentelu, dok EuroDisney cilja na imućniju i međunarodnu klijentelu", navode u Phantasialandu. "Uz to, sve što nudimo je europsko, od bajki do restauranta, iako nudimo i ugođaje daleke Kine i Divljeg zapada. "Ljudi se osjećaju kao doma". Međunaslov: Sve je podređeno publici U stvari "moramo ponuditi publici ono što ona želi, uz najbolju cijenu", kaže direktor Phantasialanda. Konkretno, u tom parku posjetitelji plaćaju 29 maraka pravo ulaska koje vrijedi cijeli dan i koje im omogućava da uživaju na svim atrakcijama. Djeca niža od 1,20 m ne plaćaju. Redovi ispred atrakcija su rijetka pojava, a za okrepu posjetitelji imaju izbor između mjesta za piknik, kafeterija i gastronomskih restauranta. Drugi, manji parkovi su isto tako posjećeni. Na primjer, u Studenbrocku, na sjeveru Ruhra, Hollywood-Park ove godine slavi 25 godina svog uspjeha. Uz najveće i najbrže umjetne brzace u Europi kojim se može spustiti na splavi te uz ruske planine, on nudi stanište divljih životinja, među kojima i bijelih tigrova, kao i cirkuske točke. Među projektima koji su u tijeku ističe se kino-zabavni park koji će osnovati američka kompanija Warner Brothers u Bottropu, u središtu industrijskog područja Rura. Među junacima tog tematskog parka, koji će zahtijevati ulaganje od 350 milijuna maraka, su Zekoslav Mrkva i kanarac Titi (Tweety Bird), čovjek šišmiš Batman i čudovišta Gremlini. Iako su ovi parkovi manje ambiciozni od Eurodisneya, oni su smješteni na području gdje živi 45 milijuna stanovnika u okrugu od 200 km, uključujući Belgiju, Nizozemsku, Luxemburg i sjever Francuske, što im osigurava uspjeh. (Hina) tm br 260524 MET jul 94 260524 MET jul 94

(Hina) tm br

An unhandled error has occurred. Reload 🗙