LJUBLJANA, 13. srpnja (Hina) - Promidžbena akcija poznate slovenske
farmaceutske kuće koja svoju novu kremu za sunčanje reklamira golemim
plakatima, na kojima su uz slogan "Svaka ima svoj faktor"
fotografirane stražnjice mladih manekenka, i to iz donjeg kuta,
uzbudila je slovensku javnost, izvješćuje Hinin dopisnik u Ljubljani.
Predmet ironičnih osvrta u javnim glasilima najprije je postala
predstojnica Ureda za žensku politiku pri slovenskoj Vladi Vera Kozmik
jer je promidžbenu akciju ocijenila neukusnim primjerom iskorištavanja
najprizemnijeg muškog šovinizma u poslovne nakane.
Stvar se dodatno zamrsila kad su nepoznati počinitelji na plakatima
počeli pisati grafite. Aludirajući na najnoviji slovenski skandal s
dodjelom povoljnih stambenih zajmova istaknutim političarima, neku su
imena sudionika te afere ispisali upravo na najosjetljivijem mjestu na
plakatu.
(Hina) fl sp
131153 MET jul 94
13HHMM MET jul 94
(Hina) fl sp