FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SERVIS POSEBNIH NASLOVA FRANCUSKA-PARFEMI

Autor: ;GM;
Nadnaslov:Koji će trend obilježiti svijet mode kasnih devedesetih? Naslov: Dior u potrazi za mirisom uspjeha Podnaslov:Odabranim mirisom pogoditi trend doba, uspjeh koji parfemu jamči ulazak u red klasika, rizičan je posao na kojem rade ekipe vrhunskih stručnjaka. Nakon dva najuspješnija mirisa posljednjeg desetljeća uigrana ekipa koja radi parfeme Christian Dior sprema se lansirati novi miris, pod šifrom P-14, čije ime je u Diorovu svijetu još uvijek strogo čuvana tajna. Piše: David JONES, Reuter PARIZ - Koji će trend obilježiti svijet ženske mode krajem devedesetih? Vrhunski stručnjak za parfeme Maurice Roger mišljenja je da bi on trebao biti obojen fantazijom i gomilom ludosti. Kao voditelj odjela za parfeme tvrtke Christian Dior, Roger nastavlja s radom na čelu skupine koja je na tržište izbacila dva najuspješnija ženska mirisa "Poison" i "Dune" posljednjeg desetljeća. Najveći domet bio bi doseći uspješnost parfema "Chanel 5" koji se izuzetno dobro prodaje i nakon 60 godina. Uvijek postoji opasnost pada u zamku u koju je upala "Diorova" sestrinska tvrtka "Christian Lacroix" sa svojim nekada veoma reklamiranim parfemom "C'est la vie". "Da vaš parfem uđe u red klasika, morate riskirati. Parfemima "Poison", "Farenheit" i "Dune" je pogođen trend doba", izjavio je Roger. Christian Dior je provokativan miris "Poison" namijenio nezavisnoj i izazovnoj ženi kasnih osamdesetih, "Frenheit" je bio njegov pandan namijenjen muškarcima. Roger parfem "Dune" opisuje kao miris koji osigurava mir potreban u doba duboke recesije. Danas, nakon dugog nepovoljnog razdoblja, Roger namjerava 1995. godine lansirati novi ženski miris, čija je šifra P-14, a kojim bi se trebalo izraziti raspoloženje žene na prijelazu u novo tisućljeće. Svi predloženi nazivi novog parfema kod Diora su strogo čuvana tajna. Za lansiranje parfema "Poison" tvrtka Dior je u 18 mjeseci utrošila 40 milijuna dolara, jednako kao i za parfem "Dune". Očekuje se da lansiranje novog mirisa P-14 neće biti ništa jeftinije. Parfemi "Christian Dior" dio su luksuznog carstva Bernard Arnaultove tvrtke LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, te se nalaze u društvu konjaka marke Hennessy, šampanjca marke Moet i Chandon, kožnih proizvoda Louisa Vuittona te drugih parfema i artikala od interesa za visoku modu. Međunaslov: Usavršavanje parfema - strogo povjerljiv posao Konkurencija postaje sve žešća obzirom da sve više dolazi do koncentracije unutar industrije, s anglo-danskom tvrtkom Unilever koja je sada u vlasništvu proizvođača kozmetičkih preparata Elisabeth Arden i Calvina Kleina, tvrtkom "Estee Lauder" u korporaciji s tvrtkom "Clinique" te tvrtkom LMVH s "Diorom", "Givenchy", "Kenzom" i u novije vrijeme "Guerlainom". Tvrtka "Chanel" ostaje i dalje u privatnom vlasništvu, no još je jedan veliki igrač, tvrtka "Yves Saint Laurent", uz tvrtku "Yves Rocher" u vlasništvu farmaceutske grupacije "Elf Sanofi", koju financijski podržava naftni gigant "Elf Aquitaine". "Dior" svog zakletog rivala, tvrtku "Chanel", nadmašuje s godišnjom prodajom od 4.28 milijarde francuskih franaka (787 milijuna dolara), no na svjetskom tržištu nalazi se na trećem mjestu iza privatne tvrtke "Estee Lauder" te "L'Orealovog" "Lancomea." Roger navodi kako je tvrtka "Dior" bila prisiljena brzo se prilagoditi promjenljivim obrascima rasta, okrećući se proizvodnji kozmetičkih proizvoda kao što su preparati za njegu kože i preparati za uljepšavanje koja još uvijek bilježi rast, a nastojeći istovremeno ostvariti svoj dio na jednoličnom tržištu parfema. Na 12 milijardi dolara "teškom" prestižnom tržištu parfema, "Dune" je Diorov parfem koji se najbolje prodaje i koji mu je u prva tri i pol mjeseca donio 234 milijuna francuskih franaka (43 milijuna dolara). Očekuje se da će parfem P-14 nadmašiti tu brojku te se smjestiti u rang proizvoda čija lista započinje s parfemom "Miss Dior" proizvedenim 1947. godine. Strogo povjerljiv rad na usavršavanju parfema P-14 odvija se u tvornici tvrtke "Dior" koja se nalazi u mjestu Saint Jean de Braye, nedaleko Orleansa, u kojoj je zaposleno 1.600 djelatnika koji godišnje proizvedu 1.700 tona parfema, ruževa za usne, pudera, sjenila za oči, maskara i lakova za nokte. No, glede budućnosti, financijski direktor Parfema Christian Dior, Benoit Georges Picot, upozorava kako je devedesetih godina rast kozmetičke industrije diljem svijeta usporen zahvaljujući niskoj inflaciji i sve većoj konkurenciji. On očekuje da će porast od pet do sedam posto zabilježen osamdesetih godina pasti na tri do pet posto u prvoj polovici devedesetih godina. To će značiti da će valjati utrošiti više sredstava na medije kao i na istraživanja i razvoj ne bi li se povećala prodaja. (Hina) gm br 101622 MET jul 94 10HHMM MET jul 94

(Hina) gm br

An unhandled error has occurred. Reload 🗙