FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

UDRUGA NEZAVISNIH PUTNIČKIH AGENATA

Autor: ;RŽ;
OPATIJA, 11. svibnja (Hina) - Udruga nezavisnih putničkih agenata Hrvatske je organizacija predstavnika putničkih agencija, čija je temeljna zadaća zaštita strukovnog i poslovnog interesa članica. To je danas, na tiskovnoj konferenciji u Opatiji, predstavljajući UNPAH, kazao njezin predsjednik Ante Klarić. Istaknuo je da su članice te Udruge, kojih trenutačno ima 18, povezane i surađuju po načelima gentlemanskog sporazuma, tako da je svaka od njih vezana uz određeni segment poslovanja, kao primjerice - ugovaranje aranžmana, operativa, organiziranje ljetovanja i drugo. "Smatramo da takvom suradnjom stječemo prednost na tržištu, pa očekujemo da ćemo uskoro svi zajedno poslovati kao velika agencija", kazao je Klarić. On je također istaknuo da treba korektno surađivati i koordinirati s drugim subjektima u domeni turizma i putničke djelatnosti, jer se, kako je kazao, na marketinški nastup na tržištu ne može i ne smije gledati lokalno, već isključivo u ukupnosti promidžbe turizma Republike Hrvatske.
OPATIJA, 11. svibnja (Hina) - Udruga nezavisnih putničkih agenata Hrvatske je organizacija predstavnika putničkih agencija, čija je temeljna zadaća zaštita strukovnog i poslovnog interesa članica. To je danas, na tiskovnoj konferenciji u Opatiji, predstavljajući UNPAH, kazao njezin predsjednik Ante Klarić. Istaknuo je da su članice te Udruge, kojih trenutačno ima 18, povezane i surađuju po načelima gentlemanskog sporazuma, tako da je svaka od njih vezana uz određeni segment poslovanja, kao primjerice - ugovaranje aranžmana, operativa, organiziranje ljetovanja i drugo. "Smatramo da takvom suradnjom stječemo prednost na tržištu, pa očekujemo da ćemo uskoro svi zajedno poslovati kao velika agencija", kazao je Klarić. On je također istaknuo da treba korektno surađivati i koordinirati s drugim subjektima u domeni turizma i putničke djelatnosti, jer se, kako je kazao, na marketinški nastup na tržištu ne može i ne smije gledati lokalno, već isključivo u ukupnosti promidžbe turizma Republike Hrvatske.#L# (Hina) rž mp 111428 MET may 94 111428 MET may 94

(Hina) rž mp

An unhandled error has occurred. Reload 🗙