UMAG, 7. travnja (Hina) - Pripreme turističke sezone, predstavljanje
Umaga na turističkim sajmovima, udruživanje sredstava za komunalne
akcije bile su zajedničke teme sjednica svih pet turističkih sabora
turističkih zajednica na području općine Umag. O tome kao i drugim
predstojećim akcijama na današnjoj je konferenciji za novinare
izvijestio direktor Turističkog ureda Umaga Lucijan Benolić. On je
rekao da su turističke zajednice udružile 150.000 njemačkih maraka za
uređenje grada, njegovih parkova, zvonika župne crkve i javnu
rasvjetu.
U proteklih je šest mjeseci turističko gospodarstvo Umaga
predstavljeno na 60 europskih turističkih sajmova i manifestacija, na
koje je akcije samo umaški "Istra turist" utrošio milijun DEM.
Uskoro će, prema riječima Benolića, Turistička zajednica Umaga i
"Istra turist" samostalno predstaviti svoju turističku ponudu na
posebnim sajmovima u Zagrebu, Ljubljani i Milanu, a neposredno pred
glavnu sezonu zakupit će se dio prostora u stranom tisku i na
televizijama.
Dosadašnji nastupi na sajmovima, naglašeno je, potvrdili su dolazak
većeg broja stranih turista iz zapadnih zemalja, a time će se znatno
poboljšati struktura gostiju. To su, po riječima Benolića, potvrdili i
protekli uskrsni blagdani za vrijeme kojih su se održale dvije
sportske europske manifestacije i dolazak većeg broja izletnika, pa su
za to vrijeme i svi ugostiteljski objekti bili puni gostiju.
Na današnjoj konferenciji, novinari su upoznati i s bogatim
ovogodišnjim kulturnim i drugim manifestacijama za koje Turistička
zajednica neće više biti sponzor, već organizator ili suorganizator.
(Hina) spd ds
071510 MET apr 94
(Hina) spd ds