OPATIJA, 16. ožujka (Hina) - Na opatijskom skupu hrvatskih
propagandista danas je priređen i "Festival tržišnih komunikacija
Hrvatske" na kojem su dodijeljene nagrade.
U konkurenciji tiskanih sredstava prva nagrada "Zlatno zvono",
pripala je Teasing plakatnoj kampanji 7 UP, oglašivača Pepsi-Cole.
"Srebrno zvono" osvojila je kampanja Tvornice procesne opreme
"Jedinstvo" a "Bakreno zvono" Art-magazinu "Kontura".
Sve tri prve nagrade za radio-spotove pripale su zagrebačkom Radiju
101 - za spotove "Ikarplast", "Sommersby" i "Italiana".
Najboljima u konkurenciji tv-spotova proglašeni su spot "Pub",
oglašivača Zagrebačke pivovare, spot "25 godina Coca-Cole" i "Acy
cup", Tvornice duhana Rovinj.
U konkurenciji cjelovitih akcija prvo mjesto i "Zlatno zvono" pripalo
je akciji osiguranja "Helios", drugo mjesto akciji "Barok u
Hrvatskoj", rovinjske Tvornice duhana, a treće mjesto i "Bakreno
zvono" nagradnoj igri "Coca-Cole".
U konkurenciji sredstava za unapređivanje proizvodnje "Zlatno zvono"
osvojio je prospekt "Sprite" Coca-Cole, "Srebrno zvono" pripalo je
publikaciji "Hrvatska", Hrvatske turističke zajednice, i vizualnom
identitetu Hrvatske elektroprivrede - grafički standardi. Drugi skup
hrvatskih propagandista - Opatija '94. završio je danas s radom.
(Hina) rž mc
162050 MET mar 94
162050 MET mar 94
(Hina) rž mc