FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SAVJETOVANJE O PLURALIZMU U ODGOJU I ŠKOLSTVU

Autor: ;IP;
ZAGREB, 9. veljače (Hina) - U organizaciji Ureda za Hrvatsku Europskog foruma za slobodu u odgoju (EFSOH-a) te studija Pedagogijskih znanosti Filozofskog fakulteta zagrebačkog Sveučilišta danas je u Zagrebu počelo dvodnevno savjetovanje Pluralizam u odgoju i školstvu. "Hrvatsko Ministarstvo kulture i prosvjete podupire sva nastojanja koja mogu pomoći i omogućiti da školstvo u Hrvatskoj učini iskorak iz ustaljenih shema škole prema onoj koncepciji koju nazivamo 'nova hrvatska škola'", istaknula je ministrica kulture i prosvjete mr. Vesna Girardi-Jurkić, pozdravljajući sudjelovatelje savjetovanja, kojemu su, uz hrvatske predstavnike, nazočni i kolege iz nekoliko europskih zemalja. Ministrica Girardi drži da je ovo savjetovanje još jedan dokaz Europi da u Hrvatskoj možemo, i usprkos brojnim poteškoćama, osmišljeno i objektivno izmjenjivati mišljenja o načinima izgradnje suvremenog školstva. Podsjećajući da je Europski forum za slobodu u odgoju nastao zbog "potrebe prevladavanja nemoći pojedinca u odnosu prema velikim sustavima", predsjedatelj Foruma i predavač Instituta za waldorfsku pedagogiju u Witten-Annenu Eginhard Fuchs govorio je o osnutku Foruma, njegovu ustroju te razvijanju suradnje s udrugama, poput Europskog vijeća za školstvo sa sjedištem u Bruxellesu. Tijekom dopodnevna rada sudionici su, među inim, izviješćeni o stanju u školstvu i pedagoškom pluralizmu u Češkoj Republici, osnivanju i djelovanju slobodne škole u njemačkom gradu Bochumu te o shvaćanju višekluturalizma kao odgojnog pluralizma. Dr. Juan Vecchi, vikar generala salezijanskog reda predstavio je glavne odrednice na koje se oslanja salezijanski odgojni školski sustav. Popodne se savjetovanje nastavlje radom u četiri skupine koje će, kako je najavljeno, raspravljati o temama Koliko država treba školu?, Pedagoškom pluralizmu i autonomiji škole, Obitelji i pedagoškom pluralizmu te o Školskom pluralizmu u povijesti školstva Hrvatske. (Hina) ip dd 091620 MET feb 94 091620 MET feb 94

(Hina) ip dd

An unhandled error has occurred. Reload 🗙