ZAGREB, 2. veljače (Hina) - Knjiga "Kako upravljati zadovoljstvom
potrošača", autora Ivanke Toman i Petra Putanca, u izdanju poduzeća IP
Consulting i uz pokroviteljstvo Hrvatske gospodarske komore -
Gospodarske komore Zagreb, predstavljena je danas javnosti.
Autori nastoje odgovoriti na pitanje koliko stoji osvajanje
novog potrošača, je li unosnije tražiti nove ili pak zadovoljiti
postojeće kupce isl. Koristeći se brojnim svjetskim primjerima i
iskustvima objašnjavaju kako proizvođač ili trgovac mogu utjecati na
potrošačevo ponašanje, tako da potrošača ili poslovnog partnera vežu
uz svoj proizvod ili uslugu na dugi rok, istaknuo je mr. Zdenko
Francetić iz HGK-GKZ.
Knjiga je namijenjana posebice managerima u prodaji i proizvodnji,
vlasnicima poduzeća koji se prvi puta susreću s potrošačima, kao i
svima onima koji se svakodnevno susreću s praktičnim pitanjima odnosa
prema potrošaču.
(Hina) db ds
021448 MET feb 94
02HHMM MET feb 94
(Hina) db ds