FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

MEHANIČARI SKRIVILI SENNINU SMRT ?

Autor: ;RŠ;
LONDON, 11. prosinca (Hina/UPI) - Momčad Williamsa sačekat će rezultate službene istrage o smrti legendarnog vozača formule 1 Ayrtona Senne, prije negoli odgovori na optužbe britanskog tiska da je Senninu smrt skrivio neispravan upravljački mehanizam, javlja UPI.
LONDON, 11. prosinca (Hina/UPI) - Momčad Williamsa sačekat će rezultate službene istrage o smrti legendarnog vozača formule 1 Ayrtona Senne, prije negoli odgovori na optužbe britanskog tiska da je Senninu smrt skrivio neispravan upravljački mehanizam, javlja UPI.#L# Williamsov tehnički direktor Patrick Head kazao je kako jedinu istinu o Senninoj smrti zna samo sudski istražitelj Maurizio Passarini. "Komentari koji su se pojavili u britanskim novinama sasvim su netočni i neutemeljeni. Momčad Williamsa će sačekati rezultate istrage i dotad neće komentirati takvo zlurado pisanje", kazao je Head. Britanski tisak pozvao se u svojim reagiranjima na profesora Enrica Lorenzinia, jednog od osmorice talijanskih istražitelja, koji je u svom izviješću od 600 stranica zaključio da je "loše zavarena osovina upravljački mehanizam glavni uzrok pogibije brazilskog vozača". Prema Lorenziniju, prije kobne utrke u Imoli u svibnju prošle godine, Williams je načinio preinake u Senninom bolidu i to na traženje trostrukog svjetskog prvaka. Senna se, kaže Lorenzini, žalio da nema dobar pogled na tablu sa instrumentima u Williamsovu FW16 bolidu, pa je volan spušten za nekoliko centimetara. Kako je osovina upravljačkog mehanizma u bolidima F1 sačinjena iz jednog čeličnog komada, mehaničari su katastrofalno pogriješili, skrativši osovinu, pritom je loše zavarivši. "Dva spojena dijela bila su različitih promjera, te držim da su zbog komfora u "cockpitu", uradili nešto što nikad nije izvedeno u formuli 1. Taj komad je dugačak otprilike 70 cm, a var nije izveden na sredini, pa se kao logičan zaključak nameće da je puknuo tijekom utrke", kaže Lorenzini, uvjeren da je to glavni uzrok Senninog izlijetanja na zavoju. Profesor strojarstva na svučilištu u Bologni smatra da je dio načet tijekom zagrijavanja, te da Senna ni na koji način nije mogao bolje reagirati pri ulasku u kobni zavoj, naravno, ako se njegova hipoteza pokaže točnom. A u slučaju da tako i bude, dakle ukoliko to bude i konačan rezultat Pasarinijeve istrage, talijansko javno tužiteljstvo bi moglo podići optužnice protiv osoba iz Williamsove momčadi zbog ubojstva iz nehata. Šef momčadi Frank Williams kazao je prije tri mjeseca da glasine o napuknuću Senninog upravljačkog mehanizma štete ugledu njegove momčadi. "Odmah po završetku istrage u Italiji, preuzet ćemo Sennin bolid i napraviti neovisnu istragu. Držim da ćemo svi bolje osjećati, ako budemo imali udjela u razrješenju dvojbi o smrti najboljeg vozača kojeg smo ikad imali", kazao je Williams. Da li će rezultati istrage unijeti više svjetla u tu mračnu zagonetku, vidjet će se ubrzo, no očito je da su glasine o mehaničarskoj pogrešci prerasle u ozbiljne i argumentirane optužbe s kojima će momčad Williamsa morati ozbiljno računati. Uostalom, gotovo svi poznavatelji formule 1 i tako su otpočetka bili sigurni u jedno - Senna u tom zavoju nije mogao tako pogriješiti. (Hina) rš rš 111322 MET dec 95

(Hina) rš rš

An unhandled error has occurred. Reload 🗙