FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SVIJET UZ KAVU

Autor:
ZAGREB, 1. prosinca (Hina) NORRKOEPING - Nakon što je nestalo njihova omiljenog finskog piva, četiri mlada Šveđanina pozvali su iz jednog bara u Švedskoj taksi da ih odveze u 1.320 kilometara udaljeni grad Rovaniemi u Finskoj. Četiri mladića u dobi između 25 i 30 godina pili su u nedjelju navečer u svom omiljenom baru, nalakćeni na šank, svoje omiljeno finsko pivo. Kada je piva ponestalo nisu se dali obeshrabriti. Pozvali su taksi da ih odveze u Rovaniemi, gdje jedan od njih četvorice ima rodbinu. "Nisam vjeravao svojim ušima, ali, prihvatio sam", izjavio je vozač taksija Marko Karikoski, koji je na toj vožnji zaradio 10.000 kruna (oko 1.550 dolara). Nakon 18 sati vožnje, mlade pivopije napokon su mogli utažiti žeđ. "U znak zahvalnosti poklonili su mi šešir", ispričao je taksist nakon povratka. NEW YORK - Američki proizvođač kozmetike "Revlon" odlučio je tužiti suparničku tvrtku "Procter and Gamble", koja nastoji ocrniti njihov ruž za usne nazvan "ColorStay", koji navodno ne ostavlja tragove na zubima, čašama ili tuđim obrazima. "Procter and Gamble" odgovara da nisu točne Revlonove reklamne tvrdnje o "ColorStayu", koji se na tržištu pojavio u ljeto prošle godine, i najavljuje da će se pred sudom žestoko braniti. Žene koje koriste novi ruž tvrde da je doista trajniji od drugih ali ima i nedostatak - pretjerano suši usne. "ColorStay" je dobro primljen na tržištu i Revlon je prilično povećao prodaju. Proizvođač tvrdi da kritike "Procter and Gamblea" imaju za cilj jedino zaštitu njihovih proizvoda "Cover Girl" i "Max Factor" od opasne konkurencije. Međutim, iz "Procter and Gamblea", odgovaraju da raspolažu rezultatima neovisnih istraživanja koji pokazuju da "ColorStay" ipak ostavljaju "izdajničke" tragove na tuđim obrazima i na čašama. RIM - U Italiji, zemlji gdje katolička crkva ima veliki utjecaj, velika većina muškaraca (67 posto) priznaje da vara svoje žene. Talijansko udruženje psihologa provelo je nedavno anketu o bračnoj vjernosti kojom je obuhvaćeno 960 muškaraca. Rezultati pokazuju iznenađujuću promjenu u odnosu na ranija razdoblja. "Nekada su muškarci uglavnom bili skloni lagati o svojim sentimentalnim navikama, dok danas puno lakše govore o svojim slabostima", kaže Vera Slepoj, predsjednica Udruženja psihologa. Više od polovice Talijana uvjereno je da su izvanbračni izleti dio prirodne tendencije i da ne moraju nužno dovoditi do raspada brakova. S druge strane, ženska nevjera i dalje ostaje tabu temom za talijanske muškarce. (Hina) sv 010309 MET dec 95

(Hina) sv

An unhandled error has occurred. Reload 🗙