FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NOVI DISNEYEV ZABAVNI PARK U TOKIJU 2000. GODINE

Autor: ;BNŠ;
TOKIO, 8. studenog (Hina/AFP) - Tvrtka Walt Disney vraća se punom parom u Japan te je u utorak zajedno sa svojim japanskim partnerom Oriental Land Co. Ltd obznanila namjeru da izgradi do 2000. godine "Tokyo DisneySea", drugi zabavni park u japanskom glavnom gradu, tematski vezan uz more.
TOKIO, 8. studenog (Hina/AFP) - Tvrtka Walt Disney vraća se punom parom u Japan te je u utorak zajedno sa svojim japanskim partnerom Oriental Land Co. Ltd obznanila namjeru da izgradi do 2000. godine "Tokyo DisneySea", drugi zabavni park u japanskom glavnom gradu, tematski vezan uz more. #L# Povijest uspjeha Disneya u Japanu izražena u brojkama govori o 170 milijuna posjetitelja od 1983. godine u parku Tokyo Disneyland, na pola sata od centra glavnog grada. Međutim, tvrtka čuvenog miša nije u to vjerovala i bojažljivo je stupila na tlo Japana. Michael Eisner, predsjednik Walt Disney Company, najavio je projekt Tokyo DisneySea na novinskoj konferenciji u Tokiju, istaknuvši kako se nada potpisati formalni sporazum sljedećeg proljeća s Oriental Land Co.Ltd, vlasnikom prvog Tokyo Disneylanda. Dva glavna dioničara Orientala su Mitsui Fudosan Co.Ltd. i Keisei Electric Railway Co.Ltd. Disney prima postotak od eksploatacije japanskog parka ali nije dioničar. Dužnosnici Orientala su prije dvadesetak godina došli moliti tvrtku Disney da podigne park u Tokijskom zaljevu. Nakon dugog predomišljanja Disney je prihvatio izgraditi park ali nije želio postati njegov dioničar, zadovoljivši se postotkom od ulaznica, konzumacija i prodaje suvenira. Čak je unaprijed zatražio svoj postotak 1988. godine i utržio 700 milijuna dolara, prema složenom sporazumu s Orientalom. Japan je najveće tržište neoporezivih proizvoda za Disney, s prodajom koja je dosegla 3 milijarde dolara za fiskalnu godinu 1994. (travanj 94.-ožujak 95.). Veliki je kontrast u odnosu na financijske probleme Disneya u Francuskoj, od otvaranja Disneylanda u Parizu 1992. godine. Posjetitelji parka u Tokiju ne zadovoljavaju se visokom cijenom ulaznice: 4.800 jena (48 dolara) za odraslu osobu, 33 dolara za dijete. Troše ne misleći, kupujući razne poklone koji će ih podsjećati na posjet parku. Ta priča dostojna filmskog scenarija trgovca snovima iz Hollywooda posljednjih je godina malo manje bajkovita. Nakon vrhunca sa 16 milijuna posjetitelja za fiskalnu godinu 1991., posjećenost je polagano ali neprekidno padala sve do prošlog proljeća kad je naglo porasla zahvaljujući uvođenju nove noćne atrakcije - "Fantillusion". Od 1. travnja više od deset milijuna osoba posjetilo je park - više od 10% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Redanje godina recesije ponukalo je Oriental da odgodi izgradnju novog parka, pored prethodnog. Odlučili su otvoriti novu atrakciju - "Toontown", kopiju onih iz SAD-u na temu omiljenih likova iz crtanih filmova. Otvorit će se u travnju iduće godine. No, danas se projekt Tokyo DisneySea čini gotova stvar. Sudionici na novinskoj konferenciji bili su suzdržani glede iznosa koji su spremni uložiti u tu avanturu. Projekt je očito ambiciozan: sadržavat će legende vezane uz more i rekonstruirati na ulazu u Tokio mediteransku luku i tipično američku obalu. "Ljudi žele uživati u životu, danas je u našem društvu život bez razonode jednostavno nezamisliv", ustvrdio je u nedavnom interviewu Kozo Kato, predsjednik Orientala. (Hina) bnš bnš 080455 MET nov 95

(Hina) bnš bnš

An unhandled error has occurred. Reload 🗙