ZAGREB, 30. lipnja (Hina) - Kako bi se pretplatnicima pokretnog
radio-telefona olakšala prijava i otklanjanje kvara, Hrvatska pošta i
telekomunikacije od 1. srpnja 1995. uvodi centraliziranu službu
prijave kvara pokretnog radio-telefona - "978".
Kako je danas priopoćeno iz HPT-a, pretplatnici pokretne
radio-telefonske mreže koriste pokretne radiotelefone raznih
proizvođača, a često ne znaju koji je ovlašteni servis za otklanjanje
kvara. Osim toga, vrlo su česte prijave kvara koje to u stvari nisu,
već se radi o iskopčanju ili blokadi pretplatnika zbog neplaćanja
računa, o nepravilnom rukovanju uređajem i slično.
Uvođenjem centralizirane službe omogućit će se pretplatnicima da
pozivom na telefonski broj "978" u neposrednom kontaktu saznaju pravi
razlog neispravnosti svojeg uređaja. Ako se radi o kvaru pokretnog
radio-telefona, služba "978" priopćava pretplatniku broj telefona
najbližeg ovlaštenog servisa kojem se treba obratiti kako bi otklonio
kvar na uređaju.
Za uređaje tipa 'Benefon' i 'Maxon Cherryphon' ovlašteni serviser je
HPT, odnosno telekomunikacijski centri prema mjestu stonovanja
pretplatnika, za 'Dancall' je ovlašteni servis "Mobis elektronik", dok
je za 'Cetelco' ovlašteni servis RIZ-Profesionalna elektronika, navodi
se u priopćenju HPT-a.
(Hina) db vkn
301546 MET jun 95
(Hina) db vkn