ZAGREB, 2. ožujka (Hina) - Pri Udruženju usluga u robnom prometu u
Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) danas je osnovan Odbor grupacije
agencija za tržišno komuniciranje, čija je zadaća, kako se na
osnivačkoj sjednici čulo - definirati status organizacije tržišnoga
komuniciranja i osposobiti za gospodarske potrebe hrvatskoga društva.
Novoizabrani članovi radnog tijela Grupacije će na redovitim
sastancima u HGK-i tražiti rješavanje problema struke unutar
Grupacije, donositi licence za rad djelatnosti, pravila poslovnoga
komuniciranja (uzanci) i etičkog kodeksa ponašanja članova struke.
Kako je danas rečeno, tržišno gospodarstvo izuzetnu pozornost poklanja
suvremenom tržišnom komuniciranju, jer je ono "oružje" u svijetu
tržišne utakmice, "srce biznisa".
Stručnjaci Hrvatskoga društva za tržišno i društveno komuniciranje i
Udruženja usluga u robnom prometu, okupljeni na današnjem sastanku u
HGK-i, drže da u Hrvatskoj organizacija struke za tržišno
komuniciranje nije dostatna za profesionalni razvoj, afirmaciju i
ravnopravno sudjelovanje u svjetskoj oglašivačkoj industriji, da je
zakonsko reguliranje djelatnosti parcijalno, te da je sama profesija
zanemarila samoregulativu. Hrvatsko tržište preplavile su novoosnovane
agencije koje pružaju jeftine usluge slabe kakvoće i nisu konkurentne
svjetskoj oglašivačkoj industriji koja se sve više probija na hrvatsko
tržište.
Za voditelja Odbora grupacije agencija za tržišno komuniciranje
izabran je Luce Vidović, a za zamjenika Tomislav Huić.
(Hina) bma vkn
021711 MET mar 95
(Hina) bma vkn