FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OSNOVAN ODBOR GRUPACIJE AGENCIJA ZA TRŽIŠNO KOMUNICIRANJE

Autor: ;BMA;
ZAGREB, 2. ožujka (Hina) - Pri Udruženju usluga u robnom prometu u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) danas je osnovan Odbor grupacije agencija za tržišno komuniciranje, čija je zadaća, kako se na osnivačkoj sjednici čulo - definirati status organizacije tržišnoga komuniciranja i osposobiti za gospodarske potrebe hrvatskoga društva. Novoizabrani članovi radnog tijela Grupacije će na redovitim sastancima u HGK-i tražiti rješavanje problema struke unutar Grupacije, donositi licence za rad djelatnosti, pravila poslovnoga komuniciranja (uzanci) i etičkog kodeksa ponašanja članova struke. Kako je danas rečeno, tržišno gospodarstvo izuzetnu pozornost poklanja suvremenom tržišnom komuniciranju, jer je ono "oružje" u svijetu tržišne utakmice, "srce biznisa". Stručnjaci Hrvatskoga društva za tržišno i društveno komuniciranje i Udruženja usluga u robnom prometu, okupljeni na današnjem sastanku u HGK-i, drže da u Hrvatskoj organizacija struke za tržišno komuniciranje nije dostatna za profesionalni razvoj, afirmaciju i ravnopravno sudjelovanje u svjetskoj oglašivačkoj industriji, da je zakonsko reguliranje djelatnosti parcijalno, te da je sama profesija zanemarila samoregulativu. Hrvatsko tržište preplavile su novoosnovane agencije koje pružaju jeftine usluge slabe kakvoće i nisu konkurentne svjetskoj oglašivačkoj industriji koja se sve više probija na hrvatsko tržište. Za voditelja Odbora grupacije agencija za tržišno komuniciranje izabran je Luce Vidović, a za zamjenika Tomislav Huić. (Hina) bma vkn 021711 MET mar 95

(Hina) bma vkn

An unhandled error has occurred. Reload 🗙