FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

AZIJA - OBEĆAVAJUĆE TRŽIŠTE AUTOMOBILA U 1995. I NADALJE

Autor: ;TM;
granicu od pet milijuna jedinica ove godine zahvaljujući kupovini nove srednje klase koja povećava potražnju, prema najnovijim procjenama raznih udruga u tom sektoru u regiji. Prodaje u Južnoj Koreji, Kini, Tajvanu, Tajlandu, Indoneziji, Maleziji i Filipinima trebale bi biti znatno povoljnije od onih u 1994. godini u kojoj su prodaje procjenjene na 4,91 milijuna jedinica, naglašava japansko gospodarsko glasilo Nihon Keizai Shimbun. Sve većem broju narudžbi poduzeća čija se zarada povećava dodaje se dinamička potražnja srednje klase koja kupuje automobile za privatne svrhe, dodaje se u listu u regionalnom istraživanju. Prodaje u Južnoj Koreji trebale bi tako porasti za 9,9 posto 1995. godine, u usporedbi s prodajama procjenjenim na 1,72 milijuna jedinica 1994. godine, a prodaje u Kini trebale bi porasti za 9,4 posto na 1,50 milijuna jedinica. U Tajvanu bi prodaje automoboila trebale postići napredak od 3,9 posto na 600.000 jedinica. Porast prodaje trebao bi se učvrstiti na 6,3 posto u Tajlandu na 516.000 jedinica, na 28,1 posto u Indoneziji na 360.000 jedinica i na 6,7 posto na Filipinima na 110.000 jedinica. Nikakvo precizno predviđanje nije dostupno za Maleziju ali industrija očekuje porast prodaje u 1995. godini nakon 199.000 jedinica prodanih 1994. godine. Tržištem vrhunskih automobila u Aziji dominiraju europski proizvođači dok je tržište prosječnih i malih automobila rezervirano za japanske konstruktore. No, kako se naglašava u istraživanju, američki konstruktori sada žele svoj dio kolača u tom vrlo perspektivnom sektoru pa bi, dakle, trebali snažno konkurirati svojim suparnicima. Prema prijašnjim procjenama Azija je već smatrana potencijalno vrlo perspektivnim tržištem za konstruktore automobila. Podaci iz 1992. godine pokazuju da jedno osobno vozilo dolazi na 5,7 osoba u Južnoj Koreji nasuprot jednom automobilu na 200 osoba u Kini. Ti se razmjeri mogu usporediti sa stopom od jednog automobila na dvije osobe u Japanu gdje bi prodaje 1995. godine trebale doseći 5,3 milijuna jedinica. Japan je prošle godine ustupio svoj naslov prvog svjetskog proizvođača automobila SAD-u, prvi put nakon 1979. godine. (Hina) tm bnš br 131109 MET feb 95 131109 MET feb 95

(Hina) tm bnš br

An unhandled error has occurred. Reload 🗙