MUNCHEN, 13. prosinca (Hina/Reuter) - U sljedećih bi pet godina prodaja njemačkog industrijskog diva Siemens na inozemnim tržištima trebala iznositi 70 posto od ukupne prodaje, prema trenutačnom udjelu od 62 posto, saznaje se iz
Siemensa. Naime, visoki troškovi rada i slab gospodarski rast u Njemačkoj prisilili su tu korporaciju na preusmjeravanje poslovanja na strana tržišta.
MUNCHEN, 13. prosinca (Hina/Reuter) - U sljedećih bi pet godina
prodaja njemačkog industrijskog diva Siemens na inozemnim tržištima
trebala iznositi 70 posto od ukupne prodaje, prema trenutačnom
udjelu od 62 posto, saznaje se iz Siemensa. Naime, visoki troškovi
rada i slab gospodarski rast u Njemačkoj prisilili su tu korporaciju
na preusmjeravanje poslovanja na strana tržišta. #L#
Porast plaća i kraći radni tjedan u Njemačkoj ove su godine povećali
troškove rada za oko sedam posto u odnosu na lani. Siemens tako
planira povećati broj uposlenih u svojim inozemnim podružnicama, a
smanjiti broj djelatnika u Njemačkoj.
U poslovnoj godini 1995/96 broj Siemensovih djelatnika u inozemstvu
uvećan je za 14 tisuća, dok ih je u Njemačkoj bilo šest tisuća manje.
Sljedeće bi godine broj Siemensovih djelatnika u Njemačkoj trebao biti
smanjen za dodatnih šest tisuća.
Inače, u razdoblju 1995/96 inozemne narudžbe za Siemensove proizvode
porasle su 17 posto, a prodaja na međunarodnom tržištu 14 posto, na
50,9 milijardi njemačkih maraka. Pritom je najveće povećanje prodaje
zabilježeno na azijskom tržištu - 30 posto, te u Sjedinjenim Američkim
Državama (SAD) - 20 posto. Istodobno, prodaja na njemačkom tržištu
smanjena je za četiri posto, na 35,9 milijardi maraka.
(Hina) kt/dš sbo
131414 MET dec 96
(Hina) kt/dš sbo