FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HUMA GIU NAJAVILA IZLOŽBU "1OO GODINA PROMIDŽBE U HRVATA"

Autor: ;ŠM;
ZAGREB, 25. studenoga (Hina) - Izložba "100 godina promidžbe u Hrvata" održat će se na proljeće sljedeće godine, a na njoj će biti predočena tradicija hrvatske gospodarske promidžbe. Pokrovitelj izložbe je Ministarstvo gospodarstva, Hrvatska gospodarska komora, a organizaciju izložbe podupro je i predsjednik Republike dr. Franjo Tuđman, kazao je na današnjoj konferenciji za novinare član Organizacijskog odbora Bojan Karivan, napominjući da će izlošci biti prikupljeni od gospodarskih subjekata i privatnih kolekcionara.
ZAGREB, 25. studenoga (Hina) - Izložba "100 godina promidžbe u Hrvata" održat će se na proljeće sljedeće godine, a na njoj će biti predočena tradicija hrvatske gospodarske promidžbe. Pokrovitelj izložbe je Ministarstvo gospodarstva, Hrvatska gospodarska komora, a organizaciju izložbe podupro je i predsjednik Republike dr. Franjo Tuđman, kazao je na današnjoj konferenciji za novinare član Organizacijskog odbora Bojan Karivan, napominjući da će izlošci biti prikupljeni od gospodarskih subjekata i privatnih kolekcionara. #L# Hrvatska nije bila u krugu zemalja koje je obilježavao gospodarski i tržišni kontinuitet, a pedesetak godina socijalističke planske privrede našu je zemlju u koječemu vratilo na početke gospodarske promidžbe, ocijenio je Karivan. Tu je situaciju, dodaje, promijenila isprva nekolicina, a zatim cijela generacija komunikatora koji su u tržištu planske privrede i u vremenu nesklonu tržišnim komunikacijama kreativnošću i senzibilitetom obogatili hrvatsku gospodarsku praksu. "Dozrela je napokon svijest o potrebi da se izložbom pokaže i dokaže da je Hrvatska od nastanka tržišta pripadala krugu zemalja koje su bile na najboljem putu ne samo gospodarskog prosperiteta, nego i uspješne gospodarske promidžbe", istaknuo je Karivan i napomenuo da je Hrvatska udruga marketinških agencija (HUMA GIU) potaknula organizaciju izložbe. HUMA GIU strukovna je i neprofitna udruga utemeljena početkom godine s nakanom okupljanja hrvatskih marketinških agencija, poglavito onih koje djeluju u području tržišnog komuniciranja. Zauzimanje za visoke profesionalne standarde u djelovanju članica temeljna je zadaća HUMA GIU-ja, kazao je Karivan izražavajući nezadovoljstvo dosadašnjom nezainteresiranošću sponzora za izložbu. (Hina) šm dd 251720 MET nov 96

(Hina) šm dd

An unhandled error has occurred. Reload 🗙