ZAGREB, 25. studenoga (Hina) - Izložba "100 godina promidžbe u Hrvata" održat će se na proljeće sljedeće godine, a na njoj će biti predočena tradicija hrvatske gospodarske promidžbe. Pokrovitelj izložbe je Ministarstvo gospodarstva,
Hrvatska gospodarska komora, a organizaciju izložbe podupro je i predsjednik Republike dr. Franjo Tuđman, kazao je na današnjoj konferenciji za novinare član Organizacijskog odbora Bojan Karivan, napominjući da će izlošci biti prikupljeni od gospodarskih subjekata i privatnih kolekcionara.
ZAGREB, 25. studenoga (Hina) - Izložba "100 godina promidžbe u Hrvata"
održat će se na proljeće sljedeće godine, a na njoj će biti predočena
tradicija hrvatske gospodarske promidžbe. Pokrovitelj izložbe je
Ministarstvo gospodarstva, Hrvatska gospodarska komora, a organizaciju
izložbe podupro je i predsjednik Republike dr. Franjo Tuđman, kazao je
na današnjoj konferenciji za novinare član Organizacijskog odbora
Bojan Karivan, napominjući da će izlošci biti prikupljeni od
gospodarskih subjekata i privatnih kolekcionara. #L#
Hrvatska nije bila u krugu zemalja koje je obilježavao gospodarski i
tržišni kontinuitet, a pedesetak godina socijalističke planske
privrede našu je zemlju u koječemu vratilo na početke gospodarske
promidžbe, ocijenio je Karivan. Tu je situaciju, dodaje, promijenila
isprva nekolicina, a zatim cijela generacija komunikatora koji su u
tržištu planske privrede i u vremenu nesklonu tržišnim komunikacijama
kreativnošću i senzibilitetom obogatili hrvatsku gospodarsku praksu.
"Dozrela je napokon svijest o potrebi da se izložbom pokaže i dokaže
da je Hrvatska od nastanka tržišta pripadala krugu zemalja koje su
bile na najboljem putu ne samo gospodarskog prosperiteta, nego i
uspješne gospodarske promidžbe", istaknuo je Karivan i napomenuo da je
Hrvatska udruga marketinških agencija (HUMA GIU) potaknula
organizaciju izložbe.
HUMA GIU strukovna je i neprofitna udruga utemeljena početkom godine
s nakanom okupljanja hrvatskih marketinških agencija, poglavito onih
koje djeluju u području tržišnog komuniciranja. Zauzimanje za visoke
profesionalne standarde u djelovanju članica temeljna je zadaća HUMA
GIU-ja, kazao je Karivan izražavajući nezadovoljstvo dosadašnjom
nezainteresiranošću sponzora za izložbu.
(Hina) šm dd
251720 MET nov 96
(Hina) šm dd