FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZAGREB: VELIK BROJ ODLIČNIH UČENIKA U OSNOVNIM ŠKOLA

Autor: ;MB;
ZAGREB, 27. listopada (Hina - Mateja Burgund) - Zagrebački osnovnoškolci, sudeći po školskim ocjenama, pokazuju vrlo uspješne rezultate - gotovo polovica učenika su odlikaši. Upravo objavljeno izvješće Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i znanost o radu zagrebačkih osnovnih škola pokazuje, naime, da je od ukupno 71.861 učenika njih oko 47 posto prošlu školsku godinu završilo s odličnim uspjehom, a daljnja trećina đaka ocijenjena je vrlodobrim. Pritom, doduše, treba imati u vidu da od ukupnog broja odlikaša više od 60 posto čime učenici prva četiri razreda osnovne škole. Istodobno, s negativnom je ocjenom, od prvog do osmog razreda, ocjenjeno manje od 3 posto đaka, dok je na ponavljanje razreda upućeno 247 učenika.
ZAGREB, 27. listopada (Hina - Mateja Burgund) - Zagrebački osnovnoškolci, sudeći po školskim ocjenama, pokazuju vrlo uspješne rezultate - gotovo polovica učenika su odlikaši. Upravo objavljeno izvješće Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i znanost o radu zagrebačkih osnovnih škola pokazuje, naime, da je od ukupno 71.861 učenika njih oko 47 posto prošlu školsku godinu završilo s odličnim uspjehom, a daljnja trećina đaka ocijenjena je vrlodobrim. Pritom, doduše, treba imati u vidu da od ukupnog broja odlikaša više od 60 posto čime učenici prva četiri razreda osnovne škole. Istodobno, s negativnom je ocjenom, od prvog do osmog razreda, ocjenjeno manje od 3 posto đaka, dok je na ponavljanje razreda upućeno 247 učenika. #L# Podaci o uspješnosti i prolaznosti učenika rađeni su na 101 zagrebačkoj školi, a Izviješće o radu osnovnih škola Grada Zagreba za školsku godinu 1995./96. Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i znanost pokazuje da je uspjeh učenika razredne nastave( od prvog do četvrtog razreda) bolji od uspjeha učenika u predmetnoj nastavi. "Postignuti je uspjeh zadovoljavajući i očekivan obzirom na to da osnovna škola, uz princip neselektivnosti, treba maksimalno razvijati mogućnosti i potencijale svakog učenika", ističe stručna savjetnica za osnovno školstvo u Gradskom uredu Bosiljka Musić. "U odnosu na druge županije, možda zagrebačke osnovne škole kroz izborne, dodatne i izvanškolske programe pružaju djeci nešto višu razinu zadovoljavanja interesa i potreba, te bi se stoga i moglo reći da je taj uspjeh očekivan", ocjenjuje Bosiljka Musić, dodajući da je taj visoki rezultat postignut i iznimnim zalaganjem učitelja. Treba reći i da je oko šesnaest posto učenika ocijenjeno dobrim a dovoljnim tek 0,70 posto učenika. S negativnom je ocjenom razred završilo 2.148 učenika ili 2,99 posto, a nakon obrade podataka sa popravnih te predmetnih i razrednih ispita prolaznost će, vrlo vjerojatno, biti i bolja, a kako stoji u Izviješću, na ponavljanje razreda upućen je vrlo mali broj učenika - tek 0,34 posto ili 247 učenika. Pritom svega 55 učenika ima tri a 171 učenik četiri i više negativnih ocjena. Velikom ponudom izbornih programa, čak 27, bilo je obuhvaćeno više od ukupnog broja učenika, jer, neki su se opredjelili za dva i tri ponuđena programa. Iznimno velik broj osnovnoškolaca, oko 80 posto, za izborni je predmet odabrao vjeronauk a znatno manje želi učiti strane jezike. Tako je njemački odabralo oko 10 posto učenika a manje od deset posto odlučilo se za engleski, francuski i informatiku. "Izborni su programi namijenjeni darovitim učenicima s ciljem da afirmiraju njegovu osobnost, kreativnost i sposobnost", podsjeća Bosiljka Musić, dodajući da taj velik broj predmeta omogućuje izbor prema osobnom interesu. Za darovite učenike, odnosno, one sa većim intelektualnim sposobnostima koji pokazuju interes i imaju predznanje za neko nastavno područje, škola organizira dodatnu nastavu. "Nakana je dodatnih predmeta, u kojima za razliku od izbornih nema ocjenjivanja, maksimalno razviti sposobnosti djeteta", ističe savjetnica u Gradskom uredu dodajući da je dodatni rad za godinu 1995./96. organiziran za oko 17 posto učenika i to najviše za rad iz matematike, a potom za hrvatski jezika, kemiju, fiziku i strani jezik. Dopunska nastava organizirana je za oko 26 posto učenika, od čega je najveći broj, kako u predmetnoj tako i u razrednoj nastavi, bio uključen u dopunsku nastavu iz hrvatskog jezika i matematike. Prema Izviješću gradskog Ureda, vrlo je velik broj učenika bio uključen u izvanškolske nastavne aktivnosti - više od 40 posto u kulturno-umjetničkim aktivnostima i 15 posto u športsko-rekreacijskim. (Hina) mb ds 271213 MET oct 96

(Hina) mb ds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙