FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: PREDSTAVLJANJE KOMPANIJE MCDONALD'S

Autor: ;RŽ;
OPATIJA, 11. listopada (Hina) - Tvrtka McDonald's Hrvatska priredila je sinoć u opatijskom hotelu "Mozart" predstavljanje međunarodne korporacije u čijem je sastavu, pri čemu je poglavito bilo riječi o franšiznim ugovorima.
OPATIJA, 11. listopada (Hina) - Tvrtka McDonald's Hrvatska priredila je sinoć u opatijskom hotelu "Mozart" predstavljanje međunarodne korporacije u čijem je sastavu, pri čemu je poglavito bilo riječi o franšiznim ugovorima. #L# Kako je tom prilikom istaknuto, u cijelom svijetu, u gotovo 70 posto McDonald's restorana neposredno upravljaju neovisni franšizeri. Marketing manager McDonald's Hrvatska Sanja Presečki Simić izvijestila je kako su franšizeri neovisni poduzetnici, koji u svojim restoranima upošljavaju između 60 do 100 osoba te stoga svakako moraju posjedovati odgovarajuće znanje i vještine potrebne za upravljanje poslom s velikim prometom, koji često zahtijeva velike investicije, te biti spremni preuzeti odgovornost za rizik i profit donoseći samostalno odluke. Franšizni ugovori, rečeno je, mogu biti izravni ili ugovori o unajmljivanju poslovnih sredstava, a ovisno o tome je i visina potrebnih početnih investicija franšizera, koje su na razini između 75 tisuća dolara i 250 tisuća dolara. Franšizer također treba plaćati franšiznu pristojbu te dio zakupnine prostora za restoran i participirati u marketinškim ulaganjima. McDonald's sustav, istaknuto je, pruža stalnu potporu franšizerima preko obuke i savjetodavnih usluga, pri nabavi sirovine i kontroli njezine kvalitete, preko marketinga i na druge načine. Po cijelome svijetu, čulo se na predstavljanju, McDonald's se pridržava načela opskrbe svakog restorana lokalnim proizvodima, a i cijene su prilagođene lokalnoj kupovnoj moći - vodeći računa o konkurenciji. McDonald's, istaknuto je zaključno, ulaže znatna sredstva u srednjoj Europi, pa tako kani i u Hrvatskoj, uz već postojeća četiri restorana u Zagrebu, u travnju 1997. godine otvoriti prvi restoran u Rijeci, Splitu i drugim gradovima. Do kraja ovoga stoljeća, rečeno je, u Hrvatskoj bi trebalo poslovati između 40 i 50 restorana te korporacije. (Hina) rž sbo 111106 MET oct 96

(Hina) rž sbo

An unhandled error has occurred. Reload 🗙