FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: DOBRI REZULTATI USLUGA "ALL INCLUSIVE" U HOTELU BORAK

Autor: ;SPL;
ZAGREB, 4. listopada (Hina) - U bolskom hotelu Borak, koji je ove sezone prvi put nudio usluge "all inclusive", zabilježena je dvostruko veća potrošnja nego u ostalim hotelima u sastavu turističke tvrtke Zlatni rat. Također, od ukupno 150 tisuća noćenja, u tom je hotelu ostvarena 21 tisuća, rekao je direktor marketinga Zlatnoga rata Antun Plenković.
ZAGREB, 4. listopada (Hina) - U bolskom hotelu Borak, koji je ove sezone prvi put nudio usluge "all inclusive", zabilježena je dvostruko veća potrošnja nego u ostalim hotelima u sastavu turističke tvrtke Zlatni rat. Također, od ukupno 150 tisuća noćenja, u tom je hotelu ostvarena 21 tisuća, rekao je direktor marketinga Zlatnoga rata Antun Plenković. #L# "All inclusive" - usluge klubskoga tipa, uključuju pet obroka na dan, bar otvoren od 8 do 24 sata, konzumaciju sokova, piva, vina i raznih napitaka u neograničenim količinama te sportski i animatorski program. Program je vrlo popularan u svijetu, a onaj u Bolu izrađen je po uzoru na takve vrste usluga u hotelima u Turskoj, Španjolskoj i Dominikanskoj Republici. Nastajao je od 1992., i u suradnji s austrijskim touroperatorom Gruberom prilagođen je prilikama u hrvatskom hotelijerstvu. Naime, pojasnio je Plenković, hrvatski hoteli ne mogu primjereno konkurirati onima u spomenutim zemljama, ponajprije stoga što su tzv. klub hoteli tamo izgrađeni na velikoj površini, po visokim standardima i bogati su sportskom ponudom te izvanrednom animacijom. Hrvatski hoteli prostorno, izvedbeno, koncepcijski, a ni financijski to ne mogu izvesti, istaknuo je Plenković dodajući da se stoga prišlo izradi novog - hrvatskog proizvoda. Usprkos tome što je program stvoren u tehnološki i kadrovski ograničenim uvjetima, u potpunosti je imao uspjeha, o čemu najbolje govori broj ostvarenih noćenja i zadovoljstvo ovogodišnjih gostiju, nastavio je on. Uz manja ulaganja u taj hotel s 280 ležajeva, iduće će godine Borak zasigurno biti najprofitabilniji tvrtkin hotel, drži Plenković. Odmor u tom hotelu, od idućeg svibnja do početka listopada, nudit će se samo na njemačkom, austrijskom, slovenskom i domaćem tržištu, po cijeni od 120 do 140 njemačkih maraka na dan, a poslovodstvo očekuje da će se u njemu ostvariti oko 30 tisuća noćenja. (Hina) splj sab 041118 MET oct 96

(Hina) splj sab

An unhandled error has occurred. Reload 🗙