ZAGREB, 4. listopada (Hina) - U bolskom hotelu Borak, koji je ove sezone prvi put nudio usluge "all inclusive", zabilježena je dvostruko veća potrošnja nego u ostalim hotelima u sastavu turističke tvrtke Zlatni rat. Također, od ukupno
150 tisuća noćenja, u tom je hotelu ostvarena 21 tisuća, rekao je direktor marketinga Zlatnoga rata Antun Plenković.
ZAGREB, 4. listopada (Hina) - U bolskom hotelu Borak, koji je ove
sezone prvi put nudio usluge "all inclusive", zabilježena je dvostruko
veća potrošnja nego u ostalim hotelima u sastavu turističke tvrtke
Zlatni rat. Također, od ukupno 150 tisuća noćenja, u tom je hotelu
ostvarena 21 tisuća, rekao je direktor marketinga Zlatnoga rata Antun
Plenković. #L#
"All inclusive" - usluge klubskoga tipa, uključuju pet obroka na dan,
bar otvoren od 8 do 24 sata, konzumaciju sokova, piva, vina i raznih
napitaka u neograničenim količinama te sportski i animatorski program.
Program je vrlo popularan u svijetu, a onaj u Bolu izrađen je po
uzoru na takve vrste usluga u hotelima u Turskoj, Španjolskoj i
Dominikanskoj Republici. Nastajao je od 1992., i u suradnji s
austrijskim touroperatorom Gruberom prilagođen je prilikama u
hrvatskom hotelijerstvu. Naime, pojasnio je Plenković, hrvatski hoteli
ne mogu primjereno konkurirati onima u spomenutim zemljama, ponajprije
stoga što su tzv. klub hoteli tamo izgrađeni na velikoj površini, po
visokim standardima i bogati su sportskom ponudom te izvanrednom
animacijom. Hrvatski hoteli prostorno, izvedbeno, koncepcijski, a ni
financijski to ne mogu izvesti, istaknuo je Plenković dodajući da se
stoga prišlo izradi novog - hrvatskog proizvoda.
Usprkos tome što je program stvoren u tehnološki i kadrovski
ograničenim uvjetima, u potpunosti je imao uspjeha, o čemu najbolje
govori broj ostvarenih noćenja i zadovoljstvo ovogodišnjih gostiju,
nastavio je on.
Uz manja ulaganja u taj hotel s 280 ležajeva, iduće će godine Borak
zasigurno biti najprofitabilniji tvrtkin hotel, drži Plenković. Odmor
u tom hotelu, od idućeg svibnja do početka listopada, nudit će se samo
na njemačkom, austrijskom, slovenskom i domaćem tržištu, po cijeni od
120 do 140 njemačkih maraka na dan, a poslovodstvo očekuje da će se u
njemu ostvariti oko 30 tisuća noćenja.
(Hina) splj sab
041118 MET oct 96
(Hina) splj sab