FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PUŠTENO U PRODAJU NOVO "REVOLUCIONARNO" KONTRACEPTIVNO SREDSTVO

Autor: ;BNŠ;
LONDON, 1. listopada (Hina/AFP) - Nova kontraceptivna metoda koja se temelji na određivanju plodnog razdoblja kod žena pojavit će se danas u britanskih ljekarnama, a njezin autor, britansko-nizozemska grupacija Unilever, nada se "revoluciji" u tom području.
LONDON, 1. listopada (Hina/AFP) - Nova kontraceptivna metoda koja se temelji na određivanju plodnog razdoblja kod žena pojavit će se danas u britanskih ljekarnama, a njezin autor, britansko-nizozemska grupacija Unilever, nada se "revoluciji" u tom području. #L# Metoda se sastoji u kontroliranju hormonalne razine u urinu kako bi se odredilo je li žena u plodnom razdoblju ili nije. Test se provodi uz pomoć elektronske sprave s dodatkom za jednokratnu upotrebu. Kompanija se nada "napraviti revoluciju u području kontracepcije", uvodeći pouzdanu metodu koju ne prate "nuspojave" tipične za pilulu ili neugodne posljedice drugih kontraceptivnih sredstava. Spravica nazvana "Persona" opremljena je ekranom i crvenim i zelenim signalima koji upozoravaju može li korisnica imati seksualne odnose bez opasnosti začeća. "Radi se o prvom proizvodu tog tipa ikada puštenom u prodaju", objašnjava Simona Dane, dužnosnica kod proizvođača Unipath, podružnice britansko-nizozemskog giganta Unilevera, specijaliziranog za kućanske i poljoprivredno-prehrambene proizvode. "U prednosti smo sedam do osam godina pred našim konkurentima u tom tipu tehnologije", tvrdi Daneova. Test je pouzdan u visini 95 posto, prema tvrtki, to jest "jednako kao muški prezervativ". Već je 1.200 žena isprobalo aparat u Velikoj Britaniji, Irskoj i Njemačkoj. U prvo vrijeme korisnica mora svakodnevno provoditi urino-test kako bi mikroračunalo usađeno u spravu moglo odrediti značajke njezina ciklusa. Potom žena prelazi na oko 8 testova mjesečno. Ekran sprave upućuje je kad ih treba provesti. Crveni signal upaljen je kad je korisnica u plodnom razdoblju, to jest oko šest do deset dana mjesečno. Zeleni signal upaljen je ostalo vrijeme. Sprava čak pokazuje kad žena ulazi u menstrualni ciklus te vrijeme ovulacije. Za funkcioniranje proizvoda nije nužna liječnička pomoć. Unilever predviđa puštanje u prodaju Persone u drugim većim europskim zemljama između proljeća 1997. i proljeća 1998. godine. Sprava se prodaje isključivo u ljekarnama Boots po cijeni od 49,95 funti (78 dolara), a punjenja koja vrijede za razdoblje od mjesec dana stoje 9,95 funti. Aparat, jasno, ne štiti od spolno prenosivih bolesti poput AIDS-a, upozorava Unilever. "Ovim proizvodom ciljamo na žene koje žive u stabilnim odnosima", naglašava Daneova. (Hina) bnš bnš 011259 MET oct 96

(Hina) bnš bnš

An unhandled error has occurred. Reload 🗙