PEKING, 30. rujna (Hina) - Strana ulaganja jedan su od načina rješavanja prometnih problema u više od šesto kineskih gradova, koji se sada, uz opći manjak parkirališta, bore i s kroničnim nedostatkom novčanih sredstava za gradnju
novih te održavanje postojećih prometnica.
PEKING, 30. rujna (Hina) - Strana ulaganja jedan su od načina
rješavanja prometnih problema u više od šesto kineskih gradova, koji
se sada, uz opći manjak parkirališta, bore i s kroničnim nedostatkom
novčanih sredstava za gradnju novih te održavanje postojećih
prometnica. #L#
Prva dosad donesena uredba središnje kineske vlade o gradskim
prometnicama, od 1. listopada ove godine, potiče gradske vlasti diljem
Kine da u skladu sa svojim planovima gradnje prometnica potreban novac
osiguraju u obliku stranih ulaganja, ugledajući se pritom na gradove
Tianjin i Shanghai, navodi današnji "China Daily".
Da gradovi sami ne mogu osigurati sredstva potrebna za razvoj i
održavanje prometne infrastrukture, predlagači nove uredbe dokazuju i
podatkom da u gradovima razvijenih zemalja na svakog stanovnika otpada
20 do 30 četvornih metara prometnica, dok u Kini taj prosjek iznosi
tek nešto više od 7 četvornih metara. Uz to, broj vozila raste
dvostruko brže od gradnje prometnica, a i parkirališta postaju sve
veći problem.
Uz zaključak da sadašnjih 130 tisuća kilometara prometnica u kineskim
gradovima ne odgovara potrebama, "China Daily" navodi Peking kao
primjer "groznih prometnih prilika", dodajući kako u gradu s više od
milijun vozila javna parkirališta mogu primiti samo dvadeset tisuća.
(Hina) mer br
301114 MET sep 96
(Hina) mer br