PARIZ, 14. kolovoza (Hina/Reuter) - Prodaja francuskog proizvođača alkoholnih pića Moet Hennessy Louis Vuitton (LVMH) u prvih je šest mjeseci ove godine porasla za neznatnih 43 milijuna francuskih franaka u odnosu na isto razdoblje
lani, dostigavši 13,38 milijardi francuskih franaka. Manji porast prihoda od očekivanog posljedica je negativnih valutnih utjecaja, ocjenjuju u LVMH-u.
PARIZ, 14. kolovoza (Hina/Reuter) - Prodaja francuskog proizvođača
alkoholnih pića Moet Hennessy Louis Vuitton (LVMH) u prvih je šest
mjeseci ove godine porasla za neznatnih 43 milijuna francuskih franaka
u odnosu na isto razdoblje lani, dostigavši 13,38 milijardi francuskih
franaka. Manji porast prihoda od očekivanog posljedica je negativnih
valutnih utjecaja, ocjenjuju u LVMH-u. #L#
U kompaniji smatraju kako bi prihodi bili 3,8 posto viši nego lani
kad bi se isključio nepovoljan učinak tečaja francuskog franka prema
najznačajnijim inozemnim valutama, ponajprije japanskom jenu, te slabi
gospodarski rast u Europi.
Prihodi od prodaje šampanjaca i vina porasli su u prvih šest ovogodišnjih
mjeseci na 2,11 milijardi franaka prema prošlogodišnjih 1,98 milijardi
franaka. Istodobno, prodaja konjaka i žestokih alkoholnih pića pala je
sa 2,53 milijarde franaka na 2,36 milijardi franaka, i to usprkos
povećanju prodaje konjaka na japanskom tržištu za 13 posto.
Analitičari predviđaju kako će neto dobit u 1996. godini pasti na
4,6 milijardi franaka, prema lanjskih 6,64 milijardi franaka.
(Hina) mb sbo
141125 MET aug 96
(Hina) mb sbo