PARIZ, 31. srpnja (Hina/Reuter) - Francuska kompanija za proizvodnju alkoholnih pića Remy-Cointreau zabilježila je u poslovnoj godini 1995/96, koja je završila koncem ožujka, pad dobiti na 120 milijuna francuskih franaka, prema 276
milijuna franaka prethodne poslovne godine. U svom izvješću o poslovnim rezultatima, poslovodstvo kompanije ocijenjuje to posljedicom slabe prodaje konjaka.
PARIZ, 31. srpnja (Hina/Reuter) - Francuska kompanija za
proizvodnju alkoholnih pića Remy-Cointreau zabilježila je u
poslovnoj godini 1995/96, koja je završila koncem ožujka, pad
dobiti na 120 milijuna francuskih franaka, prema 276 milijuna franaka
prethodne poslovne godine. U svom izvješću o poslovnim rezultatima,
poslovodstvo kompanije ocijenjuje to posljedicom slabe prodaje konjaka. #L#
Ukupnom je prodajom ostvaren prihod u visini od 7,023 milijardi franaka,
prema 6,877 milijardi franaka prehtodne poslovne godine.
U tom je razdoblju smanjena jedino prodaja konjaka i to za osam posto,
dok je prodaja šampanjaca Krug, Charles Heidsieck i Piper Heidsieck
uvećana za tri posto. Porasla je i potražnja za whiskyijem, a u Remy-u
očekuju kako će njegova prodaja i ove poslovne godine biti stabilna.
Prihod od prodaje likera, vina i ostalih žestica uvećan je na svim
tržištima.
Nakon objavljivanja poslovnih rezultata, cijene dionica Remy-ja na
Pariškoj su burzi pale za tri franka, na 130 franaka po dionici.
(Hina) at sbo
311315 MET jul 96
(Hina) at sbo