LONDON, 26. srpnja (Hina/Reuter) - Potrošnja na reklame na britanskom komercijalnom radiju rasla je brže nego u bilo kojem drugom mediju između siječnja i ožujka ove godine što pokazuje da povjerenje oglašivača u radio sve više raste,
priopćio je britanski Zavod za reklamiranje na radiu.
LONDON, 26. srpnja (Hina/Reuter) - Potrošnja na reklame na britanskom
komercijalnom radiju rasla je brže nego u bilo kojem drugom mediju
između siječnja i ožujka ove godine što pokazuje da povjerenje
oglašivača u radio sve više raste, priopćio je britanski Zavod za
reklamiranje na radiu. #L#
"Komercijalni radio je najbrže rastući medij reklama...", navodi isti
izvor.
Zavod za reklamiranje na radiju je uspostavljen kako bi promovirao
radio kao medij reklama i kao alternativu popularnijoj televiziji i
listovima.
(Hina) kš mm
261926 MET jul 96
(Hina) kš mm