ZAGREB, 18. lipnja (Hina) - Porečka turistička tvrtka Plava laguna d.d. snizila je maržu u izvanpansionskoj ponudi hrane i pića u prosjeku za 10-tak posto, prilagodivši tako cijene razini iz 1990. godine, istaknuli su u Upravi
tvrtke.
ZAGREB, 18. lipnja (Hina) - Porečka turistička tvrtka Plava laguna
d.d. snizila je maržu u izvanpansionskoj ponudi hrane i pića u
prosjeku za 10-tak posto, prilagodivši tako cijene razini iz 1990.
godine, istaknuli su u Upravi tvrtke. #L#
Na taj korak tvrtka se odlučila ponajprije stoga što se izostanak
turista u većem broju dijelom pojašnjava skupoćom izvanpansionske
ponude u turističkim mjestima.
Posebno su, kako su naglasili, analizirali cijene artikala koji se
najviše troše, puput vina, piva, bezalkoholnih pića i napitaka, pa su
uglavnom tu i najveće korekcije cijene.
Uz to, tvrtka želi i obogatiti ponudu u izvanpansionu, pa su
proučavajući marže i ponudu dobavljača zaključili da mogu ponuditi
i druge, cijenom konkurentne proizvode.
Bilo bi dobro kad bi i drugi slijedili taj primjer, istaknuli su u
tvrtki dodajući da bi smanjenje doprinosa i drugih naknada utjecalo
na dodatno snižavanje cijena.
(Hina) sab sab
181531 MET jun 96
(Hina) sab sab