SHANGAI, 6. svibnja (Hina/Reuter) - Reklame u Kini su prepune seksa, materijalizma i obožavanja svega stranog, te bi trebale bi biti cenzurirane, objavio je u ponedjeljak službeni kineski list "Oslobođenje".
SHANGAI, 6. svibnja (Hina/Reuter) - Reklame u Kini su prepune seksa,
materijalizma i obožavanja svega stranog, te bi trebale bi biti
cenzurirane, objavio je u ponedjeljak službeni kineski list
"Oslobođenje". #L#
Šangajske novine upozoravaju da je oglašavanje dobilo formu narodne
kulture, te postalo ključni čimbenik u uspostavljanju društvenih
vrijednosti. Stoga je, navodi se u članku, potrebna veća budnost kako
bi se osiguralo da sadržaj reklama bude "zdrav i ispravan".
Ističe se da se u oglasima mogu uočiti: hedonizam i materijalizam;
feudalna želja za posjedovanjem ekskluzivnih stvari, odnosno proizvoda
za višu klasu; naglašena seksualnost; muški šovinizam; obožavanje
svega stranoga (u reklamama se prikazuju plavokosi i plavooki ljudi).
"Svijet reklama se svakako treba pročistiti", zaključuje na kraju
kineski dnevnik.
(Hina) vch mm
060855 MET may 96
(Hina) vch mm