ZAGREB, 16. travnja (Hina) - U Muzeju za umjetnost i obrt večeras je otvorena izložba "Novi vizualni identitet ambalaže lijekova Belupo". U predgovoru kataloga izložbi koju je likovno oblikovao Studio Art resor, ravnatelj Muzeja
Vladimir Maleković je naglasio da je izložba osobna iskaznica Tvornice Belupo, koja svoj ugled očituje visokom kulturom stila što posvjedočuje i knjiga Grafičkih standarda, što ju je nedavno objavila farmaceutska tvrtka Belupo. Težište te izložbe dano je novom vizualnom identitetu ambalaže lijekova, posebno oblikovanju vizualne poruke o sastavu i ulozi farmaceutskih proizvoda kao specifičnog industrijskog proizvoda.
ZAGREB, 16. travnja (Hina) - U Muzeju za umjetnost i obrt večeras je
otvorena izložba "Novi vizualni identitet ambalaže lijekova Belupo". U
predgovoru kataloga izložbi koju je likovno oblikovao Studio Art
resor, ravnatelj Muzeja Vladimir Maleković je naglasio da je izložba
osobna iskaznica Tvornice Belupo, koja svoj ugled očituje visokom
kulturom stila što posvjedočuje i knjiga Grafičkih standarda, što ju
je nedavno objavila farmaceutska tvrtka Belupo. Težište te izložbe
dano je novom vizualnom identitetu ambalaže lijekova, posebno
oblikovanju vizualne poruke o sastavu i ulozi farmaceutskih proizvoda
kao specifičnog industrijskog proizvoda. #L#
U dizajniraju ambalaže lijekova oblikovatelji su se, kako ističe
Maleković, našli pred vrlo osobitom zadaćom, jer farmaceutika nije
kao kozmetika, sklonost, nego potreba. Kad se oblikuje takav predmet,
ne treba, dakle, naglašavati privlačnu snagu ambalaže i tako buditi
naklonost potrošača prema proizvodu, nego osnovnim likovnim sredstvima
stvoriti kvalitetan informacijski i estetski doživljaj. Ekipa
dizajnera Art studia to je uspjela, obrađujući svaki predmet tako da
se među proizvodima prepozna sličnost kako bi se postiglo jedinstvo
vizualnog identiteta, bez obzira na sadržaj projekta.
Na izložbi su članovi Art resora učinili po jedan dio posla,
pokazujući tako ponajbolje snage hrvatskoga primijenjenog oblikovanja.
Osim voditelja Ante Rašića, autori fotografija izložbe su Damir
Fabijanić i Fedor Vučemilović.
Izložbenu artikulaciju novoga vizualnog ideniteta potpisuje arhitekt
Oleg Hržić. Autor TV-spota u izložbenim prostorima je slikar Dalibor
Jelavić i, naposljetku, Vladimir Petek je autor cjelokupna
multimedijskog pristupa cijeloj izložbi. Pišući o toj izložbi, drugi
autor u katalogu Feđa Vukić, među ostalim, ističe da je tvrtka Belupo
sa svojim proizvodima uzoran primjer kvalitetna dizajnerskoga
razmišljanja i temeljito razrađena postupka primjene osnovnih
grafičkih komunikacijskih standarda.
Otvorenju izložbe bio je nazočan velik broj likovnih umjetnika,
predstavnika gospodarstva, farmaceutike, medicine i znanosti.
(Hina) ta sp
162106 MET apr 96
(Hina) ta sp