FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

IZLOŽBA "NOVI VIZUALNI IDENTITET AMBALAŽE LIJEKOVA BELUPO"

Autor: ;TA;
ZAGREB, 16. travnja (Hina) - U Muzeju za umjetnost i obrt večeras je otvorena izložba "Novi vizualni identitet ambalaže lijekova Belupo". U predgovoru kataloga izložbi koju je likovno oblikovao Studio Art resor, ravnatelj Muzeja Vladimir Maleković je naglasio da je izložba osobna iskaznica Tvornice Belupo, koja svoj ugled očituje visokom kulturom stila što posvjedočuje i knjiga Grafičkih standarda, što ju je nedavno objavila farmaceutska tvrtka Belupo. Težište te izložbe dano je novom vizualnom identitetu ambalaže lijekova, posebno oblikovanju vizualne poruke o sastavu i ulozi farmaceutskih proizvoda kao specifičnog industrijskog proizvoda.
ZAGREB, 16. travnja (Hina) - U Muzeju za umjetnost i obrt večeras je otvorena izložba "Novi vizualni identitet ambalaže lijekova Belupo". U predgovoru kataloga izložbi koju je likovno oblikovao Studio Art resor, ravnatelj Muzeja Vladimir Maleković je naglasio da je izložba osobna iskaznica Tvornice Belupo, koja svoj ugled očituje visokom kulturom stila što posvjedočuje i knjiga Grafičkih standarda, što ju je nedavno objavila farmaceutska tvrtka Belupo. Težište te izložbe dano je novom vizualnom identitetu ambalaže lijekova, posebno oblikovanju vizualne poruke o sastavu i ulozi farmaceutskih proizvoda kao specifičnog industrijskog proizvoda. #L# U dizajniraju ambalaže lijekova oblikovatelji su se, kako ističe Maleković, našli pred vrlo osobitom zadaćom, jer farmaceutika nije kao kozmetika, sklonost, nego potreba. Kad se oblikuje takav predmet, ne treba, dakle, naglašavati privlačnu snagu ambalaže i tako buditi naklonost potrošača prema proizvodu, nego osnovnim likovnim sredstvima stvoriti kvalitetan informacijski i estetski doživljaj. Ekipa dizajnera Art studia to je uspjela, obrađujući svaki predmet tako da se među proizvodima prepozna sličnost kako bi se postiglo jedinstvo vizualnog identiteta, bez obzira na sadržaj projekta. Na izložbi su članovi Art resora učinili po jedan dio posla, pokazujući tako ponajbolje snage hrvatskoga primijenjenog oblikovanja. Osim voditelja Ante Rašića, autori fotografija izložbe su Damir Fabijanić i Fedor Vučemilović. Izložbenu artikulaciju novoga vizualnog ideniteta potpisuje arhitekt Oleg Hržić. Autor TV-spota u izložbenim prostorima je slikar Dalibor Jelavić i, naposljetku, Vladimir Petek je autor cjelokupna multimedijskog pristupa cijeloj izložbi. Pišući o toj izložbi, drugi autor u katalogu Feđa Vukić, među ostalim, ističe da je tvrtka Belupo sa svojim proizvodima uzoran primjer kvalitetna dizajnerskoga razmišljanja i temeljito razrađena postupka primjene osnovnih grafičkih komunikacijskih standarda. Otvorenju izložbe bio je nazočan velik broj likovnih umjetnika, predstavnika gospodarstva, farmaceutike, medicine i znanosti. (Hina) ta sp 162106 MET apr 96

(Hina) ta sp

An unhandled error has occurred. Reload 🗙