FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PREDSTAVLJEN PROGRAM 12. SVJETSKOGA FESTIVALA ANIMIRANIH FILMOVA

Autor: ;TN;
ZAGREB, 12. ožujka (Hina) - Marketing program 12. svjetskoga festivala animiranih filmova, koji će se održati u Zagrebu od 10. do 14. lipnja, predstavljen je danas u Koncertnoj dvorani "Vatroslav Lisinski", gdje će se i prikazati svi festivalski filmovi.
ZAGREB, 12. ožujka (Hina) - Marketing program 12. svjetskoga festivala animiranih filmova, koji će se održati u Zagrebu od 10. do 14. lipnja, predstavljen je danas u Koncertnoj dvorani "Vatroslav Lisinski", gdje će se i prikazati svi festivalski filmovi. #L# Od 470 animiranih filmova iz 37 zemalja Selekcijska je komisija odabrala 72 animirana filma iz 25 zemalja. Osim konkurencije filmova proizvedenih u zadnje dvije godine, Zagrebački svjetski festival animiranog filma nudi i druge sadržaje, među kojima su restrospektiva Caroline Leaf - dobitnice nagrade za životno djelo, britanska i makedonska retrospektiva, premijere artističkih cjelovečernjih filmova, te dokumentarni filmovi, predavanja i izložbe. Od osnutka 1972. Zagrebački svjetski festival animiranih filmova priznalo je i zaštitilo Svjetsko udruženje animatora - ASIFA, podsjetio je programski direktor Festivala Joško Marušić, istaknuvši kako se ovogodišnja priredba sasma približila idealu da postane vodeća u svijetu u tomu žanru. "Ono najbolje u svijetu okupit će se ove godine u Zagrebu. Domaćoj će se javnosti predstaviti svjetski profesionalci i pokazati gdje je naš položaj u svemu tome, gdje i zašto zaostajemo", nastavio je Joško Marušić i dodao kako će se radovi iz pojedinih zemalja ove godine prikazati prvi put, među njima i filmovi iz tzv. Jugoslavije. Na festivalu, koji obilježava stotu obljeticu hrvatskog filma i pedesetu obljetnicu Britanskog savjeta, prikazat će se i retrospektiva nagrađenih filmova u konkurenciji MTV-a, ekskluzivni program američke rane animacije te dva animirana filma nominirana za "Oscara" koja su ušla u festivalsku konkurenciju. Organizacija festivalskog marketinga povjerena je Marketingu Zagrebačke banke. Direktor marketinga Braslav Karlić kazao je kako će pokrovitelje zasigurno privući izvanredno dobra zastupljenost festivalskg programa u medijima, javni terminali u gradskim središtima dostupni svim građanima, te video isječci filmova emitiranih na općoj komunikacijskoj mreži Internetu. (Hina) tn sp 121703 MET mar 96

(Hina) tn sp

An unhandled error has occurred. Reload 🗙