PARIZ, 19. siječnja (Hina/Dpa) - Francuski proizvođač luksuznih
proizvoda Cartier ove godine očekuje porast prodaje između deset i
dvadeset posto, pri čemu bi oscilacije među pojedinim regijama mogle
biti vrlo visoke, izjavio je Cartier-šef Alain-Dominique Perrin.
"Mi znamo, da će doći do znatnog usporavanja u Europi, prije svega u
Francuskoj". Za Japan, jugoistočnu Aziju i Ameriku on je, naprotiv,
vrlo optimističan.
Prema Perrinovim podacima Japan je i 1995. godine bio najvažnije
tržište Cartiera, pokazao se "pravim čudom". Prodaja u Japanu i SAD-u
pokrila je i premašila gubitke u Europi, prije svega u Njemačkoj i
Švicarskoj. Stoga Cartier kani u Japanu, Južnoj Americi te krajem
veljače u Moskvi otvoriti nove prodavaonice.
(Hina) sap fp
190946 MET jan 96
(Hina) sap fp