PULA, 3. prosinca (Hina) - Nakon više od dvije godine kako je stupio na snagu ugovor kojim je koncesija za gradnju Jadranske autoceste kroz Istru dodijeljena dioničkom društvu Bina-Istra, otpočeli su radovi na dionici tzv. istarskog
ipsilona od Bala do Vodnjana. Prema riječima pomoćnika direktora Bina-Istre Alekse Ladavca, dionica Bale - Vodnjan bit će izgrađena do rujna 1999. godine.
PULA, 3. prosinca (Hina) - Nakon više od dvije godine kako je stupio
na snagu ugovor kojim je koncesija za gradnju Jadranske autoceste kroz
Istru dodijeljena dioničkom društvu Bina-Istra, otpočeli su radovi na
dionici tzv. istarskog ipsilona od Bala do Vodnjana. Prema riječima
pomoćnika direktora Bina-Istre Alekse Ladavca, dionica Bale - Vodnjan
bit će izgrađena do rujna 1999. godine. #L#
Programom radova na tom najvećem infrastrukturnom projektu u Istri
predviđeno je da u veljači iduće godine započne gradnja dionice
Rogovići - Žminj, a u svibnju trebaju početi radovi na dionici
Kanfanar - Bale te mjesec dana kasnije i na dionici Žminj - Kanfanar
i gradnja čvorišta Kanfanar.
Sve dionice u sklopu 1A faze gradnje Istarske autoceste u ukupnoj
dužini od 35,5 kilometara trebale bi biti završene do ožujka 2000-te
godine, a ukupni bi troškovi gradnje, rekao je Ladavac, trebali
iznositi otprilike 211 milijuna njemačkih maraka. Time bi istočni krak
istarskog ipsilona od Matulja do Kanfanara u dužini od 64 kilometra
u cijelosti bio gotov.
Radovi na zapadnom kraku cestovnog ipsilona od Pule do Dragonje, čija
je dužina 80 kilometara, trebali bi početi u idućoj godini.
Izmjenama i dopunama ugovora o koncesiji iz rujna ove godine u
Bina-Istri, čiji je većinski vlasnik francuska tvrtka Buuygues (50,17
posto), obvezali su se 70 posto radova na Istarskoj autocesti povjeriti
domaćoj građevinskoj operativi.
(Hina) kž sbo
031030 MET dec 97
(Hina) kž sbo