PULA, 19. veljače (Hina) - Na današnjoj konferenciji za novinare predsjednik Skupštine d.d. "Istarska autocesta" i predsjednik pulske Županijske komore Šime Vidulin rekao je da će u petak biti objavljena javna ponuda za upis dionica
na 20 upisnih mjesta u Istri. To je označio novom etapom u ostvarenju Istarskog ipsilona, kako je rekao, "najzanimljivije investicije u Hrvatskoj u kojoj međunarodni kapital omogućava procvat, kako istarskog tako i hrvatskog gospodarstva".
PULA, 19. veljače (Hina) - Na današnjoj konferenciji za novinare
predsjednik Skupštine d.d. "Istarska autocesta" i predsjednik pulske
Županijske komore Šime Vidulin rekao je da će u petak biti objavljena
javna ponuda za upis dionica na 20 upisnih mjesta u Istri. To je
označio novom etapom u ostvarenju Istarskog ipsilona, kako je rekao,
"najzanimljivije investicije u Hrvatskoj u kojoj međunarodni kapital
omogućava procvat, kako istarskog tako i hrvatskog gospodarstva". #L#
U izdavanje prve emisije dionica "Istarske autoceste" uključile su se
Istarska banka, Istarska kreditna banka Umag i Laguna banka iz Poreča.
Šime Vidulin je podsjetio novinare na povijesni dio projekta cestovne
infrastrukture u Istri, koji je počeo prije 25 godina, te na već
izvedene pojedine trase toga projekta.
Do sada je, naime, već izgrađena dionica Matulji-Lupoglav, preko tunela
Učka do Cerovlja, a u tijeku je izgradnja ceste Cerovlje-Rogovići.
Izgrađen je most na Limskom kanalu i osam kilometara ceste Kanfanar-
Medaki, a u planu je početak operativnih radova na trasi
Rogovići-Kanfanar te Vodnjan-Pula. Taj bi dio Istarskog ipsilona trebao
biti gotov do konca 1999. godine.
Šime Vidulina podsjetio je da je hrvatska Vlada dodijelila koncesiju
koncesijskom društvu "Bina Istra" u kojoj su tri partnera: francuska
tvrtka Bouygues, Ina i "Istarska autocesta" d.d.
"Istarska autocesta" d.d. sa 17 posto vlasničkim udjelom
manjinski je vlasnik u mješovitom društvu "Bina Istra". Kako je istaknuo
Šime Vidulin, nakon davanja koncesije na 30 godina mješovitom društvu
"Bina Istra", pristupilo se intenzivnoj pripremi za eksploataciju toga
cestovnog smjera od projektiranja, izvedbenih i idejnih projekata do
rješavanja imovinsko-pravnih odnosa.
U potpisanom sporazumu, rekao je Vidulin, naglašeno je kako će
hrvatska operativa imati prednost i obavitii 70 posto graditeljskih
radova.
Kako je danas istaknuto na konferenciji za novinare, taj će se
projekt financirati manjim dijelom iz dioničkog kapitala, a većim
dijelom inozemnim kreditima.
(Hina) spd vkn
191932 MET feb 97
(Hina) spd vkn