SEATTLE, 24. veljače (Hina/UPI)- Ljudi koji se bave znanstvenim obrazovanjem tvrde kako sama znanstvena teorija nije dovoljna za doista kvalitetno obrazovanje. Za poboljšanje znanstvenog obrazovanja u SAD-u, mladi moraju sudjelovati u
pravim istraživačkim projektima kao partneri pravih znanstvenika.
SEATTLE, 24. veljače (Hina/UPI)- Ljudi koji se bave znanstvenim
obrazovanjem tvrde kako sama znanstvena teorija nije dovoljna za
doista kvalitetno obrazovanje. Za poboljšanje znanstvenog obrazovanja
u SAD-u, mladi moraju sudjelovati u pravim istraživačkim projektima
kao partneri pravih znanstvenika. #L#
Shirley Malcom, obrazovni stručnjak pri Američkoj udruzi za
unapređenje znanosti (AAAS) tvrdi: "Da bi djeca razumjela znanost i
uživala u njoj, moraju nučiti kako postavljati pitanja o svijetu koji
ih okružuje. U suradnji sa znanstvenicima, njihovi će odgovori
unprijediti njihovo razumijevanje svijeta".
Tisuće školske djece u dobi od 7 do 12 godina već su surađivalo sa
znanstvenicima sudjelujući u istraživačkim projektima. Srednjoškolci
iz Seattlea proveli su neko vrijeme radeći u genetičkom laboratoriju
Washingtonskog sveučilišta, gdje su pomagali pri istraživanju ljudskih
kromosoma. Znanstvenici se nadaju da će upotrijebiti podatke što su ih
skupili učenici u svom istraživačkom radu određivanja mutacije gena
koji uzrokuje oblik gluhoće.
"Kada pravu znanost uklapamo u razrednu nastavu, učenici stječu
iskustvo u neposrednom rješavanju pravih problema. Mi, znanstvenici,
dobivamo informacije, koje inače nikada ne bismo dobili, i čitavo društvo
na taj način profitira", tvrdi Andre Dhondt, ornitolog sa Sveučilišta
Cornell.
(Hina) car mp
240521 MET feb 97
(Hina) car mp