ZAGREB, 22. rujna (Hina) - Od 80 zemalja u kojima se prodaje pivo Stella Artois, Hrvatska je izabrana za premijeru nove globalne kampanje "Stella Artois - Plemenito pivo", koju belgijska kompanija Interbrew, u čijem je sastavu i
Zagrebačka pivovara, pokreće ovih dana, istaknuo je generalni direktor Zagrebačke pivovare Boris Lalić na današnjoj prezenataciji kampanje održanoj u Zagrebu.
ZAGREB, 22. rujna (Hina) - Od 80 zemalja u kojima se prodaje pivo
Stella Artois, Hrvatska je izabrana za premijeru nove globalne
kampanje "Stella Artois - Plemenito pivo", koju belgijska
kompanija Interbrew, u čijem je sastavu i Zagrebačka pivovara,
pokreće ovih dana, istaknuo je generalni direktor Zagrebačke
pivovare Boris Lalić na današnjoj prezenataciji kampanje održanoj
u Zagrebu.#L#
Zagrebačka je pivovara samo u godinu dana licencne proizvodnje toga
piva uspjela ostvariti rezultate kojima je zaslužila ovu svjetsku
premijeru, kazao je Lalić, a spomenuto pivo je u kratkom roku
postalo jedno od najpopularnijih premium piva u Hrvatskoj.
Pivovara je tijekom prvih osam ovogodišnjih mjeseci nastavila
trend povećanja proizvodnje piva. U tom razdoblju proizvedeno je
915.000 hektolitara piva ili 16 posto više nego u istom lanjskom
razdoblju.
Pivovara drži prvu poziciju na domaćem tržištu s tržišnim udjelom
od 33 posto, a već sutra, mnogo ranije nego prijašnjih godina, bit
će prodan milijunti hektolitara piva.
U posljednje tri godine pivovara je investirala u osiguranje
kvalitete i povećanje kapaciteta 50 milijuna njemačkih maraka,
kazao je Lalić, a ta intenzivna ulaganja nastavit će se i dalje.
Kako najavljuju iz Zagrebačke pivovare, u idućih nekoliko godina
uložit će daljnjih 40 milijuna maraka.
Grupacija Interbrew u čijem je vlasništvu i Zagrebačka pivovara,
četvrti je svjetski proizvođač piva, s 250 nacionalnih i
internacionalnih marki piva, a sa svojim pivom Stella Artios
prisutna je u više od 80 zemalja svijeta s godišnjom prodajom većom
od 400 milijuna hektolitara.
(Hina) mku sbo
221609 MET sep 98
(Hina) mku sbo