FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: OŠTRA BORBA TRGOVACA NA MALO ZA KUPCE

Autor: ;DJU;
ZAGREB, 21. srpnja (Hina) - Najavljenim sniženjem cijena pojedinih proizvoda u trgovačkom maloprodajnom lancu Diona, a prije nekoliko dana i u Konzumu, započela je oštra borba domaćih trgovaca na malo za kupce.
ZAGREB, 21. srpnja (Hina) - Najavljenim sniženjem cijena pojedinih proizvoda u trgovačkom maloprodajnom lancu Diona, a prije nekoliko dana i u Konzumu, započela je oštra borba domaćih trgovaca na malo za kupce.#L# Pojeftinjenjem u Dioni obuhvaćeno je više od 200 proizvoda iz osnovne potrošačke košarice, ali ne i kruh, tjestenina, sol i šećer. U tvrtkinim specijaliziranim prodavaonicama cijene su snižene i do 30 posto za više od stotinu proizvoda, objavilo je poslovodstvo Dione. Iako se radi o jednoj u nizu promotivnih akcija kojom će ta tvrtka do 20. listopada ove godine pokušati u svoje trgovine privući više kupaca, očito je to i odgovor na snižavanje cijena u Konzumu, njihovom najvećem konkurentu. Poslovodstvo Konzuma je snizilo cijene pojedinim proizvodima iz osnovne potrošačke košarice od 15 do 25 posto i to na račun marže ili u dogovoru s dobavljačima. "Točno je da Konzum kasni s isplatom dobavljačima, ali ipak podmirujemo svoje obveze. Dobavljači, poglavito oni unutar našega koncerna, izlaze nam u susret, potiče se suradnja te se razvija partnerski odnos, pa se akceptira malo zakašnjenje", rekla je savjetnica direktorice Konzuma Davorka Svetličić. Poslovodstvo Prehrane, pak, neće pokrenuti slične akcije, jer svoje obveze prema dobavljačima uredno i na vrijeme podmiruje tako da nema dovoljno prostora za smanjenje cijena, a bez marže ipak ne žele raditi. U sličnoj je situaciji i poslovodstvo Uniona, koje procjenjuje kako će sniženje cijena kod konkurencije vjerojatno uvelike utjecati na smanjenje prometa u njihovim trgovinama. "Generalni stav Žitnjaka je i do sada bio da se s nižom maržom ostvari veći promet", rekao je član uprave te tvrtke Ratimir Rabatić. Stoga ta trgovačka kuća za sada neće pratiti korak konkurencije, jer drži kako su im marže ionako niske. No, ukoliko bi se u narednom razdoblju bilježio pad prometa, poslovodstvo će ipak razmotriti moguće poslovne poteze. Domagoj Juričić (Hina) dju sbo 211240 MET jul 98

(Hina) dju sbo

An unhandled error has occurred. Reload 🗙