PLITVIČKA JEZERA, 26. lipnja (Hina) - Za promociju hrvatske turističke ponude na inozemnim je tržištima u ovoj je godini izdvojeno 95 milijuna kuna, dok se za 1999. godinu predviđa 15 posto više, tj. otprilike 110 milijuna kuna,
istaknuo je danas direktor glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Marijan Bulat na sastanku s direktorima turističkih zajednica hrvatskih županija na Plitvičkim jezerima.
PLITVIČKA JEZERA, 26. lipnja (Hina) - Za promociju hrvatske
turističke ponude na inozemnim je tržištima u ovoj je godini
izdvojeno 95 milijuna kuna, dok se za 1999. godinu predviđa 15 posto
više, tj. otprilike 110 milijuna kuna, istaknuo je danas direktor
glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Marijan Bulat na
sastanku s direktorima turističkih zajednica hrvatskih županija na
Plitvičkim jezerima. #L#
Planom promotivnih aktivnosti hrvatskog turizma u 1999. godini
predviđeno je da se 64 posto financijskih sredstava uloži u
promociju našeg turizma u zemljama Europske unije, a oko 16 posto u
zemljama istočne Europe.
No, kako je zaključeno, konkretno o sredstvima za promociju
hrvatskog turizma u 1999. godini raspravljat će se na sjednici
Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice 17. srpnja u
Poreču.
Na plitvičkom sastanku bilo je riječi i o rezultatima ovogodišnje
turističke predsezone, posebice u Istarskoj, Dalmatinskoj i
Dubrovačko-neretvanskoj županiji, te očekivanjima tijekom glavne
sezone. Rečeno je da se struktura gostiju mijenja, jer se povećava
broj individualnih gostiju iz zapadno-europskih zemalja, a opada
broj gostiju iz Češke, Poljske i Mađarske.
(Hina) splj gk
261624 MET jun 98
(Hina) splj gk