FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

BROJ "ZELENIH POTROŠAČA" RAPIDNO RASTE

Autor: ;CAR;
LONDON, 3. veljače (Hina/Reuters)- "Zelenih potrošača" bit će sve više i bit će sve spremniji platiti više za proizvode koje smatraju bezopasnima za okoliš, objavili su glasnogovornici "Dentsua", najveće agencije na svijetu za oglašavanje, u nedavno objavljenom izvješću.
LONDON, 3. veljače (Hina/Reuters)- "Zelenih potrošača" bit će sve više i bit će sve spremniji platiti više za proizvode koje smatraju bezopasnima za okoliš, objavili su glasnogovornici "Dentsua", najveće agencije na svijetu za oglašavanje, u nedavno objavljenom izvješću. #L# "Rapidno će se povećati broj ljudi kojima će pri kupnji biti važna činjenica šteti li proizvod okolišu ili ne, a takvo će razmišljanje, vrlo vjerojatno, postati posve uobičajeno", kazali su glasnogovornici tvrtke "Dentsu", sa sjedištem u Tokiju. Sve više "zelenih potrošača" u Japanu utječe na način na koji tvrtke reklamiraju sebe, svoje proizvode i svoje usluge. "Rapidno povećanje broja ljudi koji se brinu o okolišu posljednjih je godina počelo znatno utjecati na reklame i na oblik komunikacije", kazali su u "Dentsuu" o rezultatima istraživanja provedenog u Japanu u listopadu i studenome godine 1997. Otkriveno je da potrošači bolje pamte reklame s temom očuvanja okoliša nego ostale, te da su one znatno pomogle u stvaranju bolje slike o tvrtkama. "Ubuduće, dakle, tvrtke moraju napornije raditi na reklamiranju svoje predanosti zaštiti okoliša", prokomentirao je "Dentsu" rezultate ispitivanja. (Hina) car bnš 030523 MET feb 98

(Hina) car bnš

An unhandled error has occurred. Reload 🗙