FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

MACAN: HTV ĆE POŠTIVATI SMANJENJE MINUTAŽE ZA PROMIDŽBENI PROGRAM

Autor: ;DMAK;IMLI;DMAK;
ZAGREB, 23. srpnja (Hina) - Sukladno odredbama Zakona o telekomunikacijama, koji stupa na snagu 27. srpnja, Hrvatska televizija će poštivati smanjenje minutaže za emitiranje promidžbenog programa s devet na četiri minute po satu i u tom su smislu već poduzeti određeni koraci, izjavio je danas za Hinu glasnogovornik Hrvatske radiotelevizije Krešimir Macan.
ZAGREB, 23. srpnja (Hina) - Sukladno odredbama Zakona o telekomunikacijama, koji stupa na snagu 27. srpnja, Hrvatska televizija će poštivati smanjenje minutaže za emitiranje promidžbenog programa s devet na četiri minute po satu i u tom su smislu već poduzeti određeni koraci, izjavio je danas za Hinu glasnogovornik Hrvatske radiotelevizije Krešimir Macan.#L# Najavio je da su u tijeku razgovori s oglašivačima i svim zainteresiranim stranama kako bi se program prilagodio programskim i zakonskim odredbama. Prema obavljenim proračunima ukoliko nova odredba ostane na snazi do kraja godine očekuje se gubitak u visini od oko 50 milijuna njemačkih maraka s obzirom da se radi o marketinški "najjačem" dijelu godine. Ukoliko se u rujnu ne donesu izmjene zakona, HRT će biti prisiljen poskupjeti pretplatu kako bi nadoknadili gubitak, naglasio je Macan. Napomenuo da je HTV-u promidžbeni program prošle godine donio prihod od oko sto milijuna njemačkih maraka, te da se očekuje kako bi ove godine prihod mogao biti prepolovljen, što zbog smanjene potražnje za promidžbenim porukama, što zbog skraćenja vremena za njihovo emitiranje. Do kraja godine imali smo prodanih prosječno 7,5 minuta promidžbenog programa po satu u najskupljem vremenu, tzv. "prime timeu", pa smo tako 3,5 minute praktički već naplaćenog promidžbenog programa po satu morali otkazati i raskinuti ugovore, pojasnio je Macan. Prosječna cijena emitiranja promidžbenog programa u najskupljem vremenu je oko 1000 kuna po sekundi, a kad se to pomnoži sa 210 sekundi (3,5 minute) to znači 210 tisuća kuna gubitka svaku večer, odnosno više od šest milijuna kuna mjesečno samo za promidžbene poruke u "prime timeu", napomenuo je Macan. (Hina) dm im

(Hina) dm im

An unhandled error has occurred. Reload 🗙