LONDON, 10. svibnja (Hina/Reuters) - Britanci su otkrili da gruba koža i oštra brada nisu baš seksi pa na proizvode za njegu kože troše više novca nego ikad prije, pokazalo je ispitivanje.
LONDON, 10. svibnja (Hina/Reuters) - Britanci su otkrili da gruba
koža i oštra brada nisu baš seksi pa na proizvode za njegu kože troše
više novca nego ikad prije, pokazalo je ispitivanje.#L#
Taština ima veliku ulogu, ali vjerovanje da se dobrim izgledom može
prizvati sreća u ljubavi i poslu udvostručilo je prodaju muške
kozmetike posljednjih 10 godina. Istraživanje je pokazalo da
Britanci danas na te proizvode troše 800 milijuna funti na godinu.
"Trećina ispitanika spada u našu kategoriju 'muškaraca koji se bave
svojim izgledom'- muškaraca koji doslovce ne izlaze iz kuće bez
odabranih proizvoda za njegu i koji na njih troše oko 50 funti na
mjesec", kazala je Sarah Morris iz tvrtke "Neutrogena", koja je
naručila anketu provedenu među stručnjacima za kozmetičku njegu i
stotinu nasumce odabranih muškaraca.
"Ti muškarci znaju jednako mnogo o proizvodima za njegu kao i
njihove suputnice, i ne pomišljaju na to da upotrijebe bilo što što
pronađu u kupaonici."
Devet od 10 ispitanika izjavilo je kako pečata "tetice" povezanog s
muškim proizvodima za uljepšavanje više nema.
"Današnji su muškarci shvatili da se o izgledu ne moraju brinuti
samo žene", rekao je John Morgan, pomoćni urednik muškoga modnog
časopisa "GQ".
(Hina) car dgk
(Hina) car dgk