FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

BRITANCI UPOTREBLJAVAJU SVE VIŠE KREMICA

Autor: ;MCAR;DGER;RBER;
LONDON, 10. svibnja (Hina/Reuters) - Britanci su otkrili da gruba koža i oštra brada nisu baš seksi pa na proizvode za njegu kože troše više novca nego ikad prije, pokazalo je ispitivanje.
LONDON, 10. svibnja (Hina/Reuters) - Britanci su otkrili da gruba koža i oštra brada nisu baš seksi pa na proizvode za njegu kože troše više novca nego ikad prije, pokazalo je ispitivanje.#L# Taština ima veliku ulogu, ali vjerovanje da se dobrim izgledom može prizvati sreća u ljubavi i poslu udvostručilo je prodaju muške kozmetike posljednjih 10 godina. Istraživanje je pokazalo da Britanci danas na te proizvode troše 800 milijuna funti na godinu. "Trećina ispitanika spada u našu kategoriju 'muškaraca koji se bave svojim izgledom'- muškaraca koji doslovce ne izlaze iz kuće bez odabranih proizvoda za njegu i koji na njih troše oko 50 funti na mjesec", kazala je Sarah Morris iz tvrtke "Neutrogena", koja je naručila anketu provedenu među stručnjacima za kozmetičku njegu i stotinu nasumce odabranih muškaraca. "Ti muškarci znaju jednako mnogo o proizvodima za njegu kao i njihove suputnice, i ne pomišljaju na to da upotrijebe bilo što što pronađu u kupaonici." Devet od 10 ispitanika izjavilo je kako pečata "tetice" povezanog s muškim proizvodima za uljepšavanje više nema. "Današnji su muškarci shvatili da se o izgledu ne moraju brinuti samo žene", rekao je John Morgan, pomoćni urednik muškoga modnog časopisa "GQ". (Hina) car dgk

(Hina) car dgk

An unhandled error has occurred. Reload 🗙