FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

JAPANKE RADE VIŠE, A NAPREDUJU SPORIJE

Autor: ;MCAR;DGER;RBER;
TOKIO, 26. travnja (Hina/Reuters) - Manje od jedne na 10 zaposlenih žena u Japanu dolaze na mjesta u upravi, što pokazuje da se mora više učiniti kako bi se pomoglo ženama na radnome mjestu, upozorava se u izvješću japanske vlade o ravnopravnosti spolova.
TOKIO, 26. travnja (Hina/Reuters) - Manje od jedne na 10 zaposlenih žena u Japanu dolaze na mjesta u upravi, što pokazuje da se mora više učiniti kako bi se pomoglo ženama na radnome mjestu, upozorava se u izvješću japanske vlade o ravnopravnosti spolova.#L# "Iznimno niskih" 9,3 posto od 26,65 zaposlenih Japanki zauzima mjesta u upravi, za razliku od 44,3 posto u SAD-u, 30,3 posto u Norveškoj i 26,6 posto u Njemačkoj, stoji u izvješću. Izvješće je objavljeno nakon revizije zakona koji zabranjuje spolnu diskriminaciju u zapošljavanju i napredovanju u karijeri, a vlada namjerava uložiti više od 1,6 milijardi dolara za potporu programa koji bi pomogli zaposlenim ženama. U izvješću stoji kako je postotak ženskih menadžera u mlađoj generaciji viši, no žene još koče kućni poslovi i odgoj djece. Japanska je vlada prihvatila mnoge zakonodavne i ostale mjere kako bi se poboljšala radna okolina žena. Ministarstvo rada, primjerice, sponzorira aktivnosti kako bi se vlasnici tvrtki i zaposlenici upoznali s revizijom zakona o zapošljavanju. Ministarstvo zdravstva finaciralo je televizijsku reklamu i tiskanje plakata na kojima je muž popularne pop-pjevačice Namie Amuro sa sinom u naručju. Slogan reklame je: "Muškarac koji ne odgaja svoje dijete ne zaslužuje da ga se naziva ocem." (Hina) car dgk

(Hina) car dgk

An unhandled error has occurred. Reload 🗙