RIJEKA, 17. veljače (Hina)- Luka Rijeka d.d. treba do 24. veljače podnijeti zahtjev za dodjelom koncesije za korištenje lučkog prostora. No, u ovom trenutku postoji s tim u vezi još niz nerazriješenih suštinskih pitanja na koje
tražimo žuran odgovor Ministarstva pomorstva, prometa i veza i riječke Lučke uprave, istaknuo je danas na konferenciji za novinare predsjednik Nadzornog odbora Luke dr. Čedomir Dundović.
RIJEKA, 17. veljače (Hina)- Luka Rijeka d.d. treba do 24. veljače
podnijeti zahtjev za dodjelom koncesije za korištenje lučkog
prostora. No, u ovom trenutku postoji s tim u vezi još niz
nerazriješenih suštinskih pitanja na koje tražimo žuran odgovor
Ministarstva pomorstva, prometa i veza i riječke Lučke uprave,
istaknuo je danas na konferenciji za novinare predsjednik
Nadzornog odbora Luke dr. Čedomir Dundović. #L#
Dobivanje koncesije na lučki prostor, ustvrdio je Dundović,
ključno je pitanje budućnosti Luke i njezinih 1560 zaposlenika, te
je stoga potrebna transparentnost svih odluka, uključivanje
javnosti u problem, i izostanak politizacije vezane uz tu odluku.
Lučka je uprava ponudila pet opcija za dodjelu koncesije Luci i sve
su za tu tvrku iznimno nepovoljne, uz ostalo i stoga što su polazni
kriteriji Uprave posve nerealni, počev od utvrđenog tehničkog
kapaciteta Luke, do predviđenog prihoda na temelju kojega je
izračunata visina koncesijske naknade, naveo je Dundović.
Dundović drži da je, uz ostalo, nužno privući teret u Luku i na
riječki prometni pravac, uskladiti cijene i objediniti tarife svih
sudionika i korisnika tog pravca - koje bi bile konkurentne drugim
prometnim pravcima (željeznički, cestovni), definirati ulogu svih
subjekata pomorske i prometne politike, te utvrditi postoje li
strani partneri doista zainteresirani za sadašnji prostor Luke i u
kojem opsegu.
Glavni direktor Luke Rijeka Ivan Polić izjavio je kako bi, tek uz
dodjelu prvenstvene koncesije na cjelokupni dosad korišteni lučki
prostor, uz sanaciju svih dugoročnih i kratkoročnih zaduženja i uz
oslobađanje od koncesijske naknade postojećom operativom i
tehnologijom, koja je zastarjela, u idućih deset godina bilo moguće
doseći godišnji promet od oko 5,2 milijuna tona, i svih tih deset
godina pozitivno poslovati.
(Hina) rž gk
(Hina) rž gk