ZAGREB, 28. siječnja (Hina) - Da bi približila svoje usluge suvremenom putniku i bila prepoznatljiva diljem svijeta, zrakoplovna kompanija British Airways mijenja svoj image. S time su u povodu njezine druge obljetnice djelovanja u
Hrvatskoj putem video filmova danas upoznati novinari na prvoj službenoj konferenciji u zagrebačkom Sheratonu.
ZAGREB, 28. siječnja (Hina) - Da bi približila svoje usluge
suvremenom putniku i bila prepoznatljiva diljem svijeta,
zrakoplovna kompanija British Airways mijenja svoj image. S time su
u povodu njezine druge obljetnice djelovanja u Hrvatskoj putem
video filmova danas upoznati novinari na prvoj službenoj
konferenciji u zagrebačkom Sheratonu. #L#
Proces stvaranja novog "imagea" te zrakoplovne kompanije započeo
je još sredinom 1997., a njegovo uvođenje u sve tvrtkine "pore"
trajat će tri godine. On se odnosi ponajprije na promjenu vizualnog
identiteta repa zrakoplova i izgleda uniformi osoblja, koje će
morati poznavati i jezik zemlje destinacije. U tom će razdoblju
uvesti i novine u ekonomsko-turističkoj klasi u svojim
zrakoplovima.
U posljednjih šest mjeseci zrakoplovima British Airways - Hrvatska
putovalo je 15.000 putnika. U povodu druge obljetnice British
Airways je ponudio i poseban poklon za hrvatske putnike - cijena
povratne zrakoplovne karte za dvije osobe u razdoblju od 2. do 16.
veljače ove godine na relaciji Zagreb - London iznosi 222 američka
dolara.
(Hina) splj sbo
(Hina) splj sbo