ZAGREB, 29. studenoga (Hina) - 'Roditelji i škola - mjesto
psihoterapeuta u tom odnosu' tema je skupa koji je večeras u Zagrebu
organizirala Klinika za psihološku medicinu Medicinskog fakulteta u
Zagrebu.
Liječnici, pedagozi, psiholozi i socijalni radnici tom su prigodom
razmijenili mišljenja o tome kako pomoći djeci kod kojih su sve
učestalije smetnje u ponašanju a takvih je slučajeva, u samo zadnje
tri ratne godine, u Hrvatskoj 107 posto više.
Mišljenje je stručnjaka, kako dosadašnja iskustva pokazuju, da se o
destruktivnom ponašanju u djece do sada nije vodilo dovoljno brige te
da prepoznavanje i liječenje takva ponašanja treba početi već u
predškolskim ustanovama. Najveću ulogu u tome, rečeno je, trebaju
imati škole i socijalne ustanove, ali je u taj proces potrebno
uključiti i roditelji i ostale stručne osobe.
Iznoseći svoja dosadašnja iskustva u radu sa školskim ustanovama dr.
Marija Čiček kazala je da su destrukcije u ponašanju djece najčešće
uzrokovane lošim odnosom roditelja i djece, ali i cjelokupnom ratnom
situacijom koja kod djece, a posebice djece prognanika, u zadnje
vrijeme najčešće izaziva simptome apatije i umora. Iste te teškoće
doživljavaju i roditelji te je, po njenom mišljenju, najvažnija
zadaća, kako psihoterapeuta tako i školskih ustanova, kontaktirati s
roditeljima koji najviše mogu pridonijeti uklanjanju uzroka takva
ponašanja u svoje djece.
(Hina) mc
292126 MET nov 93
292126 MET nov 93
(Hina) mc