FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SERVIS POSEBNIH NASLOVA KINA TURIZAM

Autor:
Nadnaslov:Najveći kineski grad ponovo postaje središtem zabave i trgovine Naslov: Šangaj - kineska turistička prijestolnica Podnaslov:Želeći oživjeti dio tradicije Šangaja iz 30-ih godina, grad danas, uz brojne dobro posjećene hotele, nudi za Kinu jedinstveni noćni život, sa svojih tisuću restauranata, fastfoodova, barova i noćnih klubova Piše: Philippe MASSONNET, AFP ŠANGAJ - Turizam u Šangaju doživljava izniman napredak zahvaljujući namjeri najvećeg grada Kine da ponovo postane središte zabave i trgovine, na čemu je izgradio svoj svjetski ugled. "Nije potpuno netočno reći da Šangaj nije kineski grad", govori Dao Shuming, zamjenik direktora ureda za turizam ove trinaestmilijunske metropole. "To je još u nedavnoj povijesti bio kozmopolitski grad", objašnjava on. Nema govora o tome da vlasti hvale Šangaj 30-ih godina kojeg su okupirali stranci - grad neobuzdanosti, luksuza i bijede, raj i pakao igara i opijuma. Ali utvare su još žilave i predstavnici turizma znaju da je za strance Šangaj grad u kojem se zabavlja na tragovima prošlosti i uz miris avantura. Službena brošura "Welcome to Shangai" čini što može kako bi zavela Zapadnjake pišući kako je "moderni Šangaj izravno učio na ustupcima" unatoč "poniženju koje su podnijeli Kinezi". Tekst je popraćen fotografijama iz tog doba. Dao naglašava da su katedrala i stara sinagoga mjesta koje ne smiju biti zaobiđena, baš kao ni park Yuyuan dinastije Ming ili kuća u kojoj je osnovana kineska komunistička partija 1. srpnja 1921. godine. Kako bi se turisti zabavljali, gotovo kao i prije, Šangaj im nudi za Kinu jedinstveni noćni život u svojih tisuću restauranta, među kojima su brojni zapadnjački fast food, stotine barova i noćnih klubova, i 27.000 "karaoka". Međunaslov: Najbrži turistički razvoj Taj dinamizam i pragmatizam gradske uprave omogućili su Šangaju da bude grad koji je zabilježio najbrži turistički razvoj u prvom polugodištu ove godine. Prema podacima nacionalne kineske turističke uprave ,prihodi su porasli s 32,5 na 34 milijuna dolara. U 1992. godini 1,25 milijuna stranaca je posjetilo grad, što predstavlja porast od 27,6 posto. Najviše je Japanaca, Amerikanaca, zatim stanovnika Hong Konga, Njemaca i Francuza. Devedeset tri slična hotela objavljuju postotak zauzetosti 100 posto od početka godine. Sa svojim blistavim dućanima, od kojih je sve više mješovitih poduzeća, trgovinska središta nalikuju svojim rođacima iz Hong Konga. Potrošnja dosiže vrhunce, a prodaja na malo bi ove godine trebala porasti za više od 30 posto u odnosu prema 1992. godini. Stranci, turisti i poslovni ljudi predstavljaju nezanemariv broj potrošača, a dućani nude ciljane proizvode obilno koristeći engleski jezik za njihovu reklamu. Do 2.000 godine Šangaj bi trebao posjedovati divovski zabavni park u vrijednosti od 2 milijarde dolara i dva nova terena za golf uz jedan postojeći. Da bi nastavio svoj snažni turistički razvoj, posebno godišnji porast od najmanje 14 posto, Šangaj apsolutno mora riješiti svoje probleme komunikacija, priznaje Dao. Gradnja nove zračne luke i novog kolodvora - dva objekta koja su trenutno zasićena - morala bi omogućiti podvostručenje kapaciteta prihvata. Treba se također nadati da će metro, čija je kratka dionica stavljena u promet ove godine, pomoći u smanjenju automobiliskog prometa. (Hina) br 060843 MET nov 93 060843 MET nov 93

(Hina) br

An unhandled error has occurred. Reload 🗙