ZAGREB, 6. rujna (Hina) - Do kraja će godine jedna od najvećih zagrebačkih
trgovačkih tvrtki "Unikonzum" d.d. dati u zakup svojim djelatnicima 20
prodavaonica, što je početak uspostavljanja novog poslovnog sustava te
tvrtke.
Time bi se, objašnjava glavni direktor tvrtke mr. Josip Petrović,
ostvarila dva cilja "Unikonzuma". Tvrtka bi se orijentirala samo na
veletrgovinu te bi, bez otpuštanja s posla, riješila pitanje viška
zaposlenih. Na taj bi način tvrtka u sljedećih pet godina gotovo svih
svojih 240 trgovina dala u zakup zainteresiranim "Unikonzumovim"
djelatnicima, sada zaposlenima u tim prodavaonicama.
Ti bi djelatnici uzeli u zakup prodavaonicu "Unikonzuma" s cjelokupnom
opremom na pet godina, uz uvjet da 60 posto ponude prodavaonice čini
"Unikonzumova" roba. Zakupci bi trgovina pritom prekinuli radni odnos s
"Unikonzumom" te djelovali kao privatni poduzetnici. Ti bi novi
poduzetnici imali prioritet u poslovanju s "Unikonzumom", ali bi tvrtka,
istodobno, razvijala i poslovne veze s drugim privatnim prodavaonicama te
bi vremenom razvila mrežu za trgovinu na veliko, objašnjava mr. Petrović.
Poslovodstvo je tvrtke razradilo takav sustav da bi riješilo pitanje viška
zaposlenih i omogućilo zainteresiranim djelatnicima tvrtke da razviju
samostalno poslovanje jer, "smatramo da je budućnost velikih trgovačkih
kuća u trgovini na veliko, a maloprodaje u tzv. obiteljskom angažmanu,
kako je to razvijeno na Zapadu", kaže mr. Petrović.
Prvi bi ugovori o zakupu "Unikonzumovih" prodavaonica trebali biti
potpisani već ovaj mjesec.
(Hina) ds
061017 MET sep 93
(Hina) ds