FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SERVIS POSEBNIH NASLOVA FRANCUSKA TV

Autor:
Nadnaslov:30-i Međunarodni sajam televizijskih programa Naslov: Novosti u audiovizualnom svijetu Podnaslov:Nove tendencije ukazuju da će se već za pet godina kanali umnogostručiti u beskraj, a veći broj programa na istom satelitskom kanalu ili kablu značit će i mogućnost otvaranja stotina kanala, smanjenje troškova difuzije te prostor za unosnu TV a la carte Piše: Pascal BOURDON, AFP CANNES - Na tridesetom Međunarodnom sajmu televizijskih programa (MIP-TV) prošlog tjedna u Cannesu pojavile su se nove tendencije u audiovizualnom svijetu u kojem će se za pet godina kanali umnogostručiti u beskraj. Prvi sajam televizije u svijetu, MIP-TV je posjetilo 9.000 stručnjaka iz 103 zemlje (nove su Letonija, Etiopija i Panama). U sadašnjem nepovoljnom razdoblju, predsjednik MIP-TV Xavier Roy govori o "paradoksu televizijskog sajma pogođenog međunarodnom krizom, suočenog s velikim povećanjem cijena programa i sve većom potražnjom tih istih programa", ali i povećanja broja kanala i konkurencije. Budžeti proizvodnje "su sve skučeniji i kupci programa sve više obraćaju pažnju na cijenu". Sve se, međutim, može vrlo brzo promijeniti: ubrzo će brojčani pritisak (pušta se deset ili petnaest programa na istom satelitskom kanalu ili kablu) otvoriti "gotovo beskrajne mogućnosti difuziji". U Sjedinjenim Državama (Direct TV), u Europi (Astra, Canal+, Murdoch i TF1, koji je to objavio na MIP-u), svi se spremaju na tu revoluciju koja će omogućiti osnivanje stotine kanala, smanjiti troškove difuzije i razviti posebno unosnu televiziju a la carte. Svaki od njih će sastaviti kataloge programa (film, sport...) pošto će, kako naglašava Xavier Roy, "oni koji zadrže prava biti na izvoru tih kanala". Međunaslov: "Globalno selo" komunikacija Na samom sajmu, primjećuju se promjene: ponovni procvat potpuno nacionalnih programa. "Kanali mi sve češće naručuju 100 postotne francuske produkcije", primjećuje generalni direktor Gaumont TV Christian Charret. I ostali potvrđuju da je to opća tendencija u Europi, posebno u Njemačkoj, Švicarskoj, Italiji, ali i u Quebecu. Televizijski gledatelji žele programe bliske svojim preokupacijama, objašnjava on. Paralelno (drugi paradoks), međunarodne kooprodukcije se množe, a potreba za finaciranjem obvezuje. Roy smatra da će 1993. godina označiti "pojavljivanje Europe kao pravog partnera, i njenu nazočnost u Sjedinjenim Državama". Francuska TF1 je tako objavila na MIP-u da će kooproducirati 50/50 nastavak "Mike Hammera" s mrežom CBS. I Azija se pridružuje "globalnom selu" komunikacija. Od Tokija do Singapura nastaju deseci kanala, povezanih su svjetskim gigantima (HBO, BBC, CNN). Grundy, proizvođač australijanske serije "Neighbours", najavljuje na MIP-u svoje emitiranje u ...38 zemalja Azije i Bliskog Istoka satelitskim kanalom iz Hong Konga, Star TV. Nakon Japana koji je već dosta prisutan (crtani filmovi, dokumentarci), sada i Južna Koreja koproducira s Europom. S uzletom kablovske i satelitske televizije, sajam postaje "tematski", segmentiran: stvara se i prodaje za točno određenu publiku (sport, glazba,mladi...). U cjelini, ove je godine večernji televizijski film u usponu ali je raznovrsnost u padu. Tražen je vrhunski dokumentarac, kao i programi za mlade. Njima će biti posvećen specijalni sajam u listopadu u Cannesu. (Hina) br 270012 MET apr 93

(Hina) br

An unhandled error has occurred. Reload 🗙