ZAGREB, 13. prosinca (Hina) - Budući da je JAT jutros uplatio
dio svojih dugovanja dospjelih do 31. listopada u iznosu u
17 milijuna dinara, Aerodrom Zagreb povlači svoju jučerašnju
odluku, obustavljanja pružanja usluga tom avioprijevozniku od
ponedjeljka, 17. prosinca, kako je glasila jučerašnja odluka
poslovodnog odbora Aerodroma Zagreb. To je novinarima danas
priopćio generalni direktor Aerodroma Zagreb dr. Ivo Andri-
janić.
"Nastavak daljnje suradnje zavisit će o tome hoće li JAT
platiti preostali dio duga Aerodromu Zagreb. Vjerujemo da će
JAT u najskorije vrijeme i taj dio svoga duga u iznosu od
1,3 milijuna dolara podmiriti. Poštujući financijsku situa-
ciju JAT-a i obostrane interese oba naša poduzeća, ali i
interese putnika na domaćim i inozemnim linijama, Aerodrom
Zagreb ostaje pri svojoj odluci da koliko je to moguće pomogne
JAT-u u prevladavanju njegove financijske i poslovne krize.
Aerodrom Zagreb je spreman djelomično i po tržišnim uvjetima
preostalim dijelom svojih potraživanja od 1,3 milijuna dolara
kreditirati JAT, i s JAT-om, kao jednim od značajnih poslovnih
partnera, nastavit ćemo suradnju uz poštovanje i zaštitu obo-
stranih interesa.", rekao je dr. Andrijanić.
Inače, on je izvijestio novinare da je ovlašten od generalnog
direktora INE da ih obavijesti, da INA i dalje neće opskrblji-
vati avionskim gorivom JAT-ove zrakoplove, jer JAT još nije
počeo uplaćivati svoj dug prema INI. Kako je rekao, INA će
svoje usluge JAT-u početi pružati u onom trenutku kad JAT
započne otplatu dospjelih potraživanja INE, a oni su kako je
poznato oko deset milijuna dolara. INA, inače, ne inzistira
da JAT podmiri svoj dug u cijelosti nego da započne s pla-
ćanjem, pa ako to učini, INA će početi davati gorivo za JAT-ove
zrakoplove. Ovo je važno zbog toga što će to uvjetovati daljnje
reduciranje nekih JAT-ovih linija.
Inače, Aerodrom Zagreb će prema postignutom dogovoru između
generalnog direktora dra Ive Andrijanića i Mile Vasiljevića
opet početi pružati svoje usluge iz cateringa, jer je JAT
za te usluge svoj dug prema Aerodromu Zagreb u cijelosti
podmirio. Ova situacija, kako misli Andrijanić, a u pogledu
poslovanja svih aerodroma u Hrvatskoj, ali i Jugoslaviji,
ubrzat će razmišljanje kod svih da se aerodromi počnu tržišno
ponašati, odnosno vidjet će se opravdanost njihovog postojanja.
(Hina - svršetak)
130000 MET dec 90
(Hina - svršetak)